دبیر کمیته اطلاع رسانی مسابقات قرآن کشوری:

جزئیات مسابقات قرآن کشوری خواهران / از مادری با نوزاد ۲۰ روزه تا روشندلان نخبه

دبیر کمیته اطلاع رسانی خواهران مسابقات قرآن کشوری گفت: ۳۸۱ بانو در این سری از مسابقات به رقابت می پردازند.

جزئیات مسابقات قرآن کشوری خواهران / از مادری با نوزاد ۲۰ روزه تا روشندلان نخبه

نعیمی راد در گفتگو با خبرنگار ۸دی از روند مسابقات خواهران همراه با ریزش رحمت الهی گفت و افزود: ۳۸۱ بانوی نخبه ی قرآنی در این سری از مسابقات به میزبانی گیلان باهم به رقابت می پردازند که ۲۰ نفر از این نخبگان نماینده ی گیلان هستند و در رشته های مدیحه سرایی ، معارف ،دعا خوانی  و حفظ کل ،۱۰و ۲۰ جزء و همچنین قرائت و ترتیل قرآن کریم با نمایندگان دیگر استانها مسابقه می دهند.

دبیر کمیته اطلاع رسانی خواهران مسابقات قرآن کشوری در زیباکنار در  ادامه از شرایط خاص و قابل تامل  بانوان در اجرای مسابقات خبر داد که صحنه های قابل تاملی را به نمایش گذاردند.

متسابقی با نوزاد بیست روزه، روشندلان نخبه، و حتی مادرانی با فرزندان نوزاد و خردسالی که به هر نحوی خود را به این مسابقه رسانده تا از برکات معنوی آن بهره مند شوند.

نعیمی‌راد از نحوه‌ی مسابقات معارف خواهران سخن گفت و افزود: مرحله‌ی مسابقات معارف خواهران که در بخش های مختلف برگزار شد به شرح ذیل است، بعد از افتتاحیه‌ی سی و نهمین دوره ی مسابقات سراسری قران کریم در زیباکنار حدود ۳۴ نفر متسابق به رقابت پرداخته که ۲۰ نفر آن به مرحله‌ی بعد راهیافته است. از این ۲۰ نفر ۱۰ نفر به مرحله‌ی نیمه نهایی ودر مرحله ی فینال  پنج نفر مشخص شده که برگزیدگان آن معرفی شدند.

نعیمی‌راد سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و گفت: استقبال بانوان قرآنی گیلانی بسیار جالب توجه بوده و امروز مهمانان از چابکسر و رامسر برای بهره‌وری حضوری از برکت قرآن در سی و نهمین دوره ی مسابقات سراسری قرآن کریم در زیبا کنار حاضر شدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه