در تیم ملی حضور پیدا کردن کاری بسیار سخت و دشوار است، اما باقری بانوی جوان گیلانی با پشتکارش توانست

نائب رئیس هیات کاراته انزلی و استاد بانوی کاراته کای گیلانی گفت: آویشن باقری همیشه باعث سر افرازی من و مردم گیلان به خصوص انزلی می باشد و آینده این کاراته کار را روشن می بینم و امیدوارم همیشه موفق وسرافراز باشد.

در تیم ملی حضور پیدا کردن کاری بسیار سخت و دشوار است، اما باقری بانوی جوان گیلانی با پشتکارش توانست

پریا اعتماد زاده نائب رئیس هیات کاراته انزلی در گفتگو با خبرنگار سرویس ورزشی ۸دی نیوز در رابطه با وضعیت آویشن باقری گفت: آویشن باقری بسیار خوب و عالی کار می کند تکنیک هایی که در مسابقات به کار می برد سنجیده و برنامه ریزی شده و با تفکر است.

نائب رئیس هیات کاراته انزلی در مورد انگیزه و شرایط روحی این کاراته کار اظهار کرد: در تیم ملی حضور پیدا کردن کاری بسیار سخت ودشوار است و هر شخص این توانایی را ندارد در یک فضایی بسته ودور از خانواده بودن روحیه و انگیزه بالایی می خواهد که هر ورزشکار شرایط  مقابله با آن را ندارد و افرادی که این سختی ها را به جان می خرند هدف و آینده بزرگی دارند. Photo001

اعتماد زاده در مورد خانواده آویشن باقری اذعان کرد: آویشن باقری در خانواده ای بزرگ شده است، که دائما در مورد ورزش مخصوصا کاراته را مورد بحث وگفتگو خود قرار داده اندهمچنین  پدر این ورزشکار از اعضای سرشناش کاراته گیلان می باشد. و در موفقیت وی نقش بسیار مهم و اساسی داشته است.

وی در پایان تصریح کرد: طی چهار سالی که آویشن باقری شاگرد من بوده است هیچ گونه حرفی یا عملی ناشایست از او ندیده ام و در طی این مدت یکی از بهترین شاگردهای من بوده است وهمیشه باعث سر افرازی من و مردم گیلان به خصوص انزلی می باشد و آینده این کاراته کار را روشن می بینم و امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه