رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان:

نیروهای انقلابی در استان گیلان از تنش و درگیری پرهیز کنند

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان گفت: نیروهای انقلابی در استان گیلان باید از تنش و درگیری پرهیز کنند.

نیروهای انقلابی در استان گیلان از تنش و درگیری پرهیز کنند

به گزارش ۸دی، نظرعلی علیزاده در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه در حال حاضر در جبهه انقلاب نیاز به وحدت، انسجام، همدلی و همزبانی بین نیروهای انقلابی است، اظهار داشت: نیروهای انقلابی باید تلاش کنند تا از تنش و درگیری پرهیز کنند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند ” فضای جامعه را دوقطبی نکنید” تصریح کرد: نخستین مخاطبان مقام معظم رهبری نیروهای جبهه انقلاب هستند.

علیزاده با بیان اینکه اگر نیروهای انقلابی در داخل مشکلاتی با هم دارند باید با نشست و گفت‌وگو به نتیجه برسند، گفت: نیروهای انقلابی باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا برده تا خدای ناکرده موجب دو دستگی و یا چنددستگی در درون جبهه انقلاب نشود.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با تاکید بر اینکه امکان اختلاف نظر و عقیده در بین تمامی نیروها وجود دارد، خاطرنشان کرد: چگونه برخورد کردن با اختلافات و نظرات یکدیگر مهم است و باید این امر با گفت‌وگو و تحمل کردن حل شود.

علیزاده با اشاره به اینکه صبر، تحمل و گفت‌وگو به‌صورت مسالمت‌آمیز جزء ضرورت‌های امروز جامعه اسلامی است، تصریح کرد: در این مقطع زمانی جامعه نیازمند وحدت، همدلی و همزبانی است.

وی با بیان اینکه همه نیروهای انقلابی باید تلاش کنند و به گونه‌ای گفتمان خود را مطرح کنند تا موجب بروز اختلافات، نگرانی‌ها و تنش بین نیروهای جبهه انقلاب نشود افزود: ادبیاتی که برخی از دوستان در جبهه انقلاب به کار می‌برند ادبیات مناسبی نیست و باید در بیان مطالب خود دقت بیشتری انجام دهند.

رئیس مجمع عالی بسیجیان گیلان با اشاره به اینکه به کار بردن ادبیات و الفاظ نادرست باعث می‌شود تا افرادی که در خارج از جبهه انقلاب هستند از این نوع گفتمان‌ها سوءاستفاده کنند، افزود: باید در به‌کارگیری ادبیات کلامی دقت لازم را به‌عمل آورد تا باعث شکاف و تفرقه بین نیروهای جبهه انقلاب نشود.

وی با بیان اینکه تمامی دوستان را به صبر و تحمل و پیروی از منویات مقام معظم رهبری در مورد وحدت و انسجام دعوت می‌کنم، تصریح کرد: بین نیروهای جبهه انقلاب، بحث قومیت، زبان، مذهب، مرز، جغرافیا و موارد این‌چنینی ملاک نیست.

رئیس مجمع عالی بسیجیان استان گیلان با تاکید بر اینکه در نیروهای جبهه انقلاب، وحدت، همدلی، همزبانی و همراهی مهم است، خاطرنشان کرد: قومیت هیچ جایگاهی در بحث شایستگی افراد ندارد.

علیزاده افزود: قومیت ملاک برتری نیست اما قومیت‌ها از فرصت‌های نظام جمهوری اسلامی هستند که همواره پایبند به اصول و مبانی انقلاب، نظام اسلامی و فرامین رهبری بوده‌اند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه