پیشتازی تیم شاخه نبات رشت در رقابت های لیگ تیراندازی گیلان

هفته سوم رقابت های نخستین دوره لیگ تیراندازی بانوان گیلان با برتری تیم شاخه نبات در سالن تیراندازی سردار جنگل رشت پایان یافت.

پیشتازی تیم شاخه نبات رشت در رقابت های لیگ تیراندازی گیلان

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، در این رقابت ها تیم شاخه نبات رشت با کسب ۳۴ امتیاز در جایگاه نخست جدول رده بندی قرار گرفت.

مسئول کمیته لیگ تیراندازی گیلان شامگاه جمعه در حاشیه این مسابقات گفت: در هفته سوم این مسابقات زینب طوماری از تیم شاخه نبات با کسب رکورد ۳۷۶ امتیاز مقام نخست بخش انفرادی رشته تپانچه بادی را از آن خود کرد.

علی علیجانپور افزود: همچنین سارا فلاح خوش خلق با امتیاز ۳۶۷ از تیم هدف تالش و زهرا عیسی پور با امتیاز ۳۵۸ از تیم شاخه نبات رشت  به ترتیب رتبه دوم و سوم بخش انفرادی تپانچه بادی را کسب کردند.

وی ادامه داد: در بخش انفرادی رشته تفنگ بادی نیز زهرا دانیالی با کسب رکورد ۳۸۶ امتیاز از تیم شاخه نبات مقام نخست بخش انفرادی را بدست آورد.

مسئول کمیته لیگ تیراندازی گیلان اظهارداشت: طاهره شادپور علیزاده با کسب رکورد ۳۸۵ امتیاز از تیم شاخه نبات رشت و نصیبه علمی با امتیاز ۳۷۴ از تیم هدف تالش به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

وی اذعان داشت: در بخش تیمی تپانچه بادی به ترتیب تیم ‌های شاخه نبات رشت، بندر انزلی و هدف تالش مقام ‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

علیجانپور یادآورشد: همچنین در بخش تیمی تفنگ بادی نیز تیم های هدف تالش، بندر انزلی و شاخه نبات رشت عناوین اول تا سوم را کسب کردند.

  هفته چهارم (پایانی) این مسابقات در ۱۰ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد ‌شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه