نماینده تالش بزرگ در گفتگو با 8دی:

وزرا به اجبار تسلیم به استعفا شده اند / تغییر وزیر برای پیروزی در انتخابات به ضرر مردم است

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال با بیان اینکه نهایتا مردم محاسن و ضررهای تصمیمات دولت را دریافت خواهند کرد گفت: برداشت من این است که وزرا به اجبار تسلیم به استعفا شده اند.

وزرا به اجبار تسلیم به استعفا شده اند / تغییر وزیر برای پیروزی در انتخابات به ضرر مردم است

محمود شکری در گفتگو با خبرنگار ۸دی به استعفای سه وزیر دولت روحانی در هفته اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: این حق رئیس جمهوری است که وزرایش را تغییر بدهد و قانون نیز به او چنین اجازه ای را داده است.
وی در پاسخ به این سوال که استعفای وزرا اجباری بوده یا نه، افزود: در نامه نگاری های صورت گرفته برداشت من این بوده که استعفای وزرا بالاجبار صورت گرفته است.
نماینده شهرستان های تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی به پیامد این تغییرات در کشور اشاره داشت و گفت: اگر دولت گزینه ای دارد که منجر به کارایی بیشتر شود خوب است و از وضعیت فعلی بهتر می شود.
شکری با تاکید بر اینکه اگر این تغییرات به نفع مردم نباشد پیامد منفی به دنبال خواهد داشت، اظهار کرد: وزیر بالاترین دستگاه اجرایی کشور است تا برای مردم کار کند و اگر احسن شود به خیر و صلاح مملکت خواهد شد.
نماینده تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس با تاکید بر اینکه تصمیمات دولت در جامعه و به ویژه مردم تاثیرگذار خواهد بود، گفت: اگر صرفا تغییر وزرا برای اهدافی همچون پیروزی در انتخابات باشد مردم متضرر خواهند شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
تا دیروز پاش رو رو خرخره ی روحانی گذاشته بود فانی رو بردار فانی رو بردار حالا که فانی رفته میگه توطئه بوده
در حاشیه