ابراهیم فلاح
گردوخاک با حواشی جدید؛

از تذکر استانداری به عضو جوان شورای شهر فومن تا استفاده از تسهیلات نیروهای شهرداری!

جلسه ۱۴۵ شورای اسلامی شهر فومن عصر روز چهارشنبه ۲۸ مهر در سالن اجتماعات شهرداری فومن به ریاست سیدنورالدین نعمتی برگزار شد.

از تذکر استانداری به عضو جوان شورای شهر فومن تا استفاده از تسهیلات نیروهای شهرداری!

به گزارش ۸دی ، سیدنورالدین نعمتی با عرض تسلیت به درگذشت پدر مختار ابراهیمی عضو شورا اظهار داشت: در روزهای عزاداری تاسوعا و عاشورا رفتگران زحمات زیاید کشیدند که جای تشکر و خشته نباشید دارد و آقای شهردار باید به این عزیزان پاداش بدهند زیرا در چند روز گذشته متحمل زحمات فراوانی شدند زیرا عزاداران نیز هیچگونه رعایتی نکرده بودند و شهر از زباله پر شده بود.

رییس شورا گفت: در جلوی خانه کشتی اقدام به زدن درخت توسط یکی از شهروندان به طور خود سر بودیم تا ماشین خود را در پیاده رو پارک نماید که بسیار باعث تعجب است. وی افزود: در خصوص احشام سرگردان با آقای دادستان نامه نگاری شده است تا به کشتارگاه انتقال دهیم و همچنین درباره سگ های ولگرد شهرداری در حال جمع آوری است و این خواسته طیف وسیعی از مردم است که سگ ها را جمع آوری کنیم.

در ادامه سیدسینا میری نرگسی و علیرضا علیدوست ناطقین پیش از دستور بودند.

سیدنورالدین نعمتی در ادامه با اشاره به اینکه برخی از ادارات کارهایی را که باید انجام دهند را نمی دهند؛ گفت: برخی از اموری را که شهرداری انجام می دهد به نام ادارات دیگر تمام می شود.

رییس شورا افزود: در جلسه ای به جای من آقای علیدوست شرکت کردند اما فرماندار گفتند که رییس باید بیاید مثل اینکه آقای فرماندار توجیه نیستند که اعضای شورا همسان هستند و جالب این است که آقای فرماندار خودشان در جلسه ای که به ریاست عامر برگزار شده است امضاء حضور می زنند برای مثال جلسه بهداشت را عرض می کنم.

وی در ادامه به رحیم شعبانی عکاس خبری شهرستان فومن که در غم از دست دادن مادر می باشند تسلیت گفت.

*در ادامه نامه ساحره میرسیدی مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری که درباره سیدسینا میری نرگسی می باشد در جلسه مطرح شد که به شرح ذیل است:
جناب آقای نعمتی
ریاست محترم شورای اسلامی شهر فومن
سلام علیکم
احتراماً، حسب اطلاع واصله و باستناد پایش های صورت گرفته ، احدی از اعضاء محترم شورای اسلامی شهر فومن بنام آقای سید سینا میری نرگسی بدون تعامل و هماهنگی با سایر اعضاء شورای اسلامی و با عدم لحاظ حدود وظایف و اختیارات قانونی اعضاء شوراهای اسلامی به نشر اسناد و مدارک اداری و مالی شهرداری در سایت های خبری و فضای مجازی مبادرت ورزیده و بعضاً اتهاماتی را بدون بررسی حقوقی و اثبات نظرات و اظهارات خود در مبادی ذیربط و مراجع صالحه به اشخاص و همکاران شهرداری نسبت داده است ، که موضوع بدور از شوون و شانیت اعضاء شورا بوده لذا شایسته است بعنوان ریاست محترم شورای اسلامی شهر مزبور ضمن تاکید و تشریح وظایف و حدود اختیارات قانونی عضو محترم و پرهیز و ممانعت از مزاحمت های حضوری ایشان در محیط اداری شهرداری برای همکاران اداری از نتیجه اقدامات برای تدابیر آتی این دفتر را مطلع فرمائید.
ساحره میر سیدی
مدیرکل امورشهری و شوراها
لازم بذکر است این نامه به تاریخ ۱۰ مهر می باشد.

استفاده از تسهیلات وام شرکت نیروهای شهرداری توسط سیدسینا میری نرگسی

در ادامه اکبر جعفری پیمانکار نیروهای شهرداری کارگران و رفتگران (شرکت سپیداران) در جلسه حاضر شد که به انتقادات چند هفته گذشته سیدسینا میری نرگسی پاسخ دهد که البته چالش برانگیز شد. زیرا وی اعلام نمود که به عضو شورا تسهیلاتی که به کارگران و رفتگران شهرداری پرداخت می کند پرداخت کرده است و میری نرگسی را به بانک تجارت معرفی نموده ومدارک را نیز در جلسه شورا نشان داد!!!

وی گفت: از سال ۷۸ با شهرداری فومن قرارداد دارم و باید از شرافت خودم دفاع نمایم زیرا آقای میری نرگسی در نطق پیش از دستور چند هفته گذشته و در بند ۵ مسایلی را عنوان کرده اند.

وی افزود: یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از شهرداری طلب دارم و همچنین تاکنون ۱۰۴ میلیون تومان تسهیلات به پرسنل داده ام که البته آقای مهندس سیدسینا میری نرگسی نیز از تسهیلات ما در بانک تجارت استفاده کرده اند و مدارک نیز موجود است!

در ادامه میری نرگسی به دفاع از خود پرداخت و گفت: در اتاق رضا محمدی این مسئله عنوان شد و معرفی صورت گرفت.

وی افزود: اسیر فضاسازی و جوسازی قرار نگیریم.

در ادامه نعمتی گفت: در تمام شهرداری ها نیروها به صورت شرکتی به کار گیری می شوند و مشکلات نیز وجود دارد.در ادامه سیدنورالدین نعمتی عنوان کرد که رفتگران شهر فومن به همراه خانواده هایشان را به تله کابین لاهیجان دعوت می نمایم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه