مشکلات شهرداری برای تامین اعتبارات لازم برای پروژه های عمرانی بررسی شد

ریس مجمع نمایندگان استان گیلان گفت: خواسته ما از مجموعه شهرداری و شورای شهر رشت این است که با بررسی های کارشناسی میزان بودجه مورد نظر شهر رشت را برای رفع کاستی های شهر به طور دقیق برآورد نمایند و به درستی در اختیار نمایندگان رشت قراردهند.

مشکلات شهرداری برای تامین اعتبارات لازم برای پروژه های عمرانی بررسی شد

به گزارش خبرنگار سرویس عمرانی ۸دی نیوز، حسن تأمینی دراولین جلسه اعضای شورای شهر رشت با نمایندگان شهر گفت: جای بسی خرسندی است که اعضای شورای اسلامی شهر رشت در این دوره به انتخاب اصلح مردم برگزیده شده اند و همگی افراد فرهیخته ای هستند و برای احقاق خواسته های مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

تأمینی: شهرداری و شورای شهر، میزان بودجه مورد نظر شهر را به درستی در اختیار نمایندگان قرار دهند

ریس مجمع نمایندگان استان گیلان تاکید کرد: شهر رشت یک سال و اندی به علت مشکلات و وقفه های سیاسی از وجود متولیان امور شهری بی بهره بود و این امر ضرر زیادی به مدیریت کلانشهر رشت وارد کرده است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مشکلات کلانشهر رشت با برنامه ریزی اصولی رفع می شود، اظهار کرد: خواسته ما از مجموعه شهرداری و شورای شهر رشت این است که با بررسی های کارشناسی میزان بودجه مورد نظر شهر رشت را برای رفع کاستی های شهر به طور دقیق برآورد نمایند و به درستی در اختیار نمایندگان رشت قراردهند.

کوچکی نژاد: نمایندگان استان در بخشهای کلان دارای همگرایی بسیار خوبی هستند

جبار کوچکی نژاد نیز در این جلسه با بیان اینکه بودجه سال ۹۳ با چالش سنگینی مواجه است بیان کرد: همه نهادها متاثر از بودجه سالانه کشور هستند و برنامه ریزی برای بودجه سال ۹۳ چالش بزرگی است که دولت یازدهم از آن سربلند بیرون خواهد آمد.

655400001

نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به وجود ۵ نماینده از گیلان در کمیسیون تلفیق افزود: اگر چه در برخی از جزئیات و امور سیاسی اختلافاتی بین نمایندگان وجود دارد اما نمایندگان استان در بخشهای کلان دارای همگرایی بسیار خوبی هستند.

وی اظهار امیدواری کرد: با پی گیریها و برگزاری جلسات مشورتی بین مسئولین استانی و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تعامل بیشتر معضلات گیلان بر طرف خواهد شد.

جمشیدی خواستار وصول مطالبات ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از بخش‌های دولتی و خصوصی شد

رضا جمشیدی چناری رئیس شورای شهر رشت نیز در این جلسه ضمن تشکر از حضور نمایندگان در صحن علنی شورا اظهار کرد: این نشست به منظور بیان مشکلات مجموعه شهرداری رشت در خصوص تامین اعتبارات لازم برای هزینه های جاری و پروژه های عمرانی است و حضور نمایندگان مردم رشت در این جلسه برای اطلاع و پی گیری این مشکلات بسیار موثر خواهد بود.

وی افزود: برای معضلات دو رودخانه گوهر رود و زرجوب، پی گیری بحث قطار شهری، آسفالت معابر، انجام پروژه های عمرانی و بسیاری از فعالیتهایی که در شهر رشت باید صورت گیرد نیازمند اختصاص بودجه بالایی هستیم و امیدواریم که در این زمینه نمایندگان مردم التفات لازم را در خصوص پی گیری های مذکور داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت در ادامه خواستار وصول مطالبات ۶۰ میلیارد تومانی شهرداری رشت از بخش‌های دولتی و خصوصی شد و گفت: اگر این میزان طالبات وصول شود بسیاری از مشکلات رشت مرتفع خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر رشت بهره‌مندی از ظرفیت‌های نمایندگان مجلس برای افزایش بودجه پروژه‌های ملی شهر رشت را مورد تاکید قرار داد و در ادامه وجود ۲ هزار و دویست دستفروش در رشت را معضلی بزرگ دانست و اظهار کرد: جمع آوری دستفروشان با توجه به آمار بیکاری استان به عزم ملی نیازمند است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
شهروند
تیتر شما نشان دهنده بررسی مشکلات است!!!نتیجه اینهمه بررسی کردنها چی شد؟مگه دفعه اول که بررسی میکنن؟چه کاری تاحالا کردن؟
در حاشیه