تیم ها و نفرات برتر جشنواره بومی – محلی بسیج شمال کشور مشخص شدند

مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات بومی – محلی بسیج شمال کشور در چمخاله لنگرود برگزار شد.

تیم ها و نفرات برتر جشنواره بومی – محلی بسیج شمال کشور مشخص شدند

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، عصر دیروز جمعه (۳۰ مهرماه) مراسم اختتامیه هفتمین دوره مسابقات بومی – محلی بسیج شمال کشور در چمخاله لنگرود برگزار شد.

 

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان با اشاره ۱۷۰ نفر به‌صورت انفرادی و تیمی از ۱۱ استان شمال کشور در این جشنواره حضور داشتند، گفت: این جشنواره ۲۹ و ۳۰ مهر در مجتمع آموزشی رفاهی تفریحی سردار جنگل چمخاله لنگرود برگزار شد که در پایان تیم‌ها و نفرات برتر جشنواره مشخص شدند.

 

سرهنگ علی اسلامی اقدم افزود: در رشته طناب‌کشی تیم های آذربایجان شرقی، مازندران و همدان و در هفت‌سنگ آذربایجان شرقی، گیلان ب و کردستان به ترتیب اول تا سوم شدند.

 

وی تصریح کرد: در رشته دان پلان یا پرتاب سنگ استان‌های همدان، آذربایجان شرقی و کردستان مقام‌های اول، دوم و سوم را به دست آوردند.

 

مسئول تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان گفت: در رشته‌های انفرادی پرتاب سنگ ۷ کیلویی ابراهیم شهبازی و در مچ اندازی زین‌العابدین پور اسماعیل از گیلان ب، در لی‌لی محسن علیخانی از قزوین و در پرش طول سجاد اکبری از گیلان الف به مقام نخست رسیدند.

 

اسلامی اقدم اظهار کرد: در کشتی با شال و در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم محسن ابراهیمی، منهای ۸۵ کیلوگرم نورالدین روکا هر ۲ از مازندران و در وزن به‌اضافه ۸۵ کیلوگرم علی مهری از زنجان به مقام قهرمانی رسیدند.

 

وی بابیان اینکه این مسابقات توسط سازمان ورزش بسیج کشور به میزبانی تربیت‌بدنی سپاه قدس گیلان در مجتمع آموزشی رفاهی تفریحی سردار جنگل چمخاله لنگرود برگزار شد، افزود: این جشنواره در دو مرحله جنوب در اصفهان و شمال کشور در چمخاله لنگرود برگزار شد که نفرات و تیم های برتر هر رشته در مسابقات نهایی که زمان و مکان آن توسط سازمان ورزش بسیج کشور اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه