فرمانده‌ی سپاه ناحیه‌ی مرکزی رشت در گفتگو با 8دی:

خانواده‌ها فرزندان خود را تربیت قرآنی کنند/ سپاه برای فعالیت‌های قرآنی همیشه پای کار است

فرمانده سپاه رشت گفت: سپاه نخستین دستگاه برای کمک به برگزاری مسابقات قرآنی بوده و برای برگزاری چنین مسابقاتی همیشه پای کار است.

خانواده‌ها فرزندان خود را تربیت قرآنی کنند/ سپاه برای فعالیت‌های قرآنی همیشه پای کار است

سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه رشت در حاشیه‌ی سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کریم در گفتگو با خبر نگار ۸دی، با بیان اینکه سپاه به عنوان نخستین دستگاه استان جهت هرچه بهتر برگزار شدن چنین برنامه‌های ارزشمندی است اظهار داشت: سپاه برای برگزاری مسابقات قرآنی همیشه پای کار است و ما به نوبه‌ی خود از اداره‌ی اوقاف و امور خیریه‌ی استان، صدا و سیما و همه‌ی آنانی که در بهتر برگزاری این برنامه‌ی بزرگ و الهی فعالیت کردند خسته نباشید می‌گویم.

وی افزود: حضور قاریان سراسری در استان فرصت مناسبی است و باید از این فرصت برای بهره مندی از قاریان درجه‌ی یک کشور در سطح استان استفاده کرد.

فرمانده سپاه ناحیه‌ی رشت، سطح مسابقات و متسابقین را عالی خواند و از قرائت نماینده‌ی گیلان در مرحله‌ی نهایی این دوره از مسابقات ابراز خرسندی کرد.

وی افزود: قرآن کتاب هدایت است و اگر کسی بخواهد دنیا و آخرتش تضمین شود باید به قرآن متمسک شود.

دهندو با بیان اینکه خانواده‌ها باید فرزندان خود را تربیت قرآنی کنند اظهار کرد: اگر فرزندان با قرآن مانوس شوندآخرتشان تضمین خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت ضمن اشاره به آثار معنوی برگزاری این مسابقات در گیلان گفت: برکت اول این مسابقات برای ایران و بعد برای گیلان است. برکت قرآن جهانیست و شامل همه‌ی مانوسان خواهد شد لذا افتخار میزبانی سی و نهمین دوره‌ی مسابقات قرآن کریم پس از کنگره‌ی هشت هزار شهید گیلان بزرگترین عملیات فرهنگی در سطح استان بود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه