کوچکی نژاد در گفتگو با 8دی:

پشت پرده ی استعفای وزیر آموزش و پرورش / اگر فانی استعفا نمی داد عزل می شد

نماینده مردم رشت در مجلس به جزئیات استعفای وزرای کابینه یازدهم پرداخت و گفت: واقعیت امر این است که وزرای مستعفی عزل شده اند.

پشت پرده ی استعفای وزیر آموزش و پرورش / اگر فانی استعفا نمی داد عزل می شد

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص استعفای سه وزیر دولت روحانی در ماه های پایانی عمر این دولت اظهار داشت: استعفای هر کدام از وزرا توضیحات مربوط به خود را دارند که باید با بررسی جزئیات اظهار نظر کرد.

وی به استعفای وزیر آموزش و پرورش پرداخت و افزود: ماجرایی که در صندوق توسعه فرهنگیان پیش آمد منجر شد تا وزیر آموزش و پرورش استعفا دهد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر فانی استعفا نمی‌کرد، آینده دیگری برایش رقم می خورد، گفت: اگر فانی استعفا نمی‌کرد با استیضاح و رای قاطع نمایندگان عزل می‌شد.

کوچکی نژاد به استعفای وزیر ورزش و جوانان نیز پرداخت و اظهار کرد: گودرزی اسیر باند بازی‌ها و جریانات داخلی وزارتخانه بود که می‌خواستند نفوذ بیشتری در تصمیمات وزارتخانه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در واقع همه‌ی این وزرا عزل شده‌اند، گفت: امیدواریم در ماه‌های پایانی عمر دولت، وزرایی بر کرسی بشینند تا بتوانند سیاست‌های صحیح دولت را برای ملت اجرا کنند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه