۲۲۴ اصله چوب آلات قاچاق در شفت کشف شد

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شفت از کشف ۲۲۴ اصله چوب آلات قاچاق طی سه ماهه اخیر در این شهرستان خبرداد.

۲۲۴ اصله چوب آلات قاچاق در شفت کشف شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از مهر، فضل الله رمضانیان شامگاه چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: چوب آلات مکشوفه شامل گونه های جنگلی ممرز، توسکا، افرا، ون و انجیلی  به حجم هشت متر مکعب بوده است.

وی اظهارداشت: نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری  این شهرستان همچنین در بازدید و بازرسی از یک کارگاه چوب بری در منطقه نصیر محله ۱.۵تن انواع چوب آلات قاچاق از گونه های لرک، توسکا و اوجا را کشف، ضبط و متخلفان را برای طی مراحل قانونی به مراجع  قضایی معرفی کردند.

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شفت با اشاره به اهمیت منابع طبیعی در معیشت ساکنان حوزه این شهرستان گفت: هم اکنون ۴۵ هزار هکتار عرصه منابع طبیعی که ۳۴ هزار و ۳۰۰ هکتار جنگل و بقیه جزو عرصه های مرتعی محسوب می شوند زیر پوشش اداره مزبور است.

وی افزود: کارکنان منابع طبیعی ضمن حفاظت و احیای عرصه های جنگلی و مرتعی شهرستان به مطالبات قانونی و به حق مردمی نیز در اسرع وقت رسیدگی می کنند.

رمضانیان در ادامه با اذعان اینکه همکاری بسیار خوبی بین مردم، دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی با منابع طبیعی وجود دارد از این مساعدت ها و همراهی بی نظیر تمامی عزیزان برای پایداری و حفظ انفال الهی با خادمان انفال الهی تقدیر و تشکر کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه