استاندار گیلان خبر داد؛

وجود ۲۰ هتل در حال ساخت در گیلان / از سرمایه‌گذارانی که با صداقت کار کنند حمایت می‌کنیم

استاندار گیلان گفت: هم اکنون ۲۰ هتل در گیلان با استفاده از تسهیلات مصوبات سفر روحانی به گیلان در حال ساخت است.

وجود ۲۰  هتل در حال ساخت در گیلان / از سرمایه‌گذارانی که با صداقت کار کنند حمایت می‌کنیم

به گزارش ۸دی، راهکارهای سرمایه گذاری هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی کشور در صنعت هتل سازی گیلان در نشستی با حضور استاندار و اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل این هلدینگ مورد بررسی قرار گرفت.

استاندار گیلان در این دیدار  اظهار داشت: ۱۰ فرصت سرمایه گذاری در بخش هتل‌سازی در بسته سرمایه‌گذاری  «صد هتل- صد کسب و کار» هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی که به معرفی فرصتهای ارائه شده در استانهای سراسر کشور می پردازد از گیلان می باشد.

محمدعلی نجفی با بیان اینکه در بسته جدید این طرح امکان معرفی فرصتهای بیشتر سرمایه گذاری وجود دارد افزود: با توجه به عقب ماندگی‌های بجا مانده از گذشته در بخش گردشگری گیلان اعتقاد داریم که باید سرمایه گذاری‌های بیشتری در استان شکل بگیرد تا شاهد حضور هرچه بیشتر گردشگران داخلی و خارجی باشیم.

وی بر لزوم اجرایی شدن این برنامه‌ها تأکید کرد و گفت: حیات اقتصادی  گیلان در توسعه گردشگری است و به همین دلیل از سرمایه گذارانی که با شفافیت و صداقت آماده سرمایه گذاری در گیلان باشند استقبال و حمایت می‌کنم.

استاندار گیلان ادامه داد: هم اکنون ۲۰ هتل و مجتمع اقامتی پذیرایی در گیلان با استفاده از تسهیلات مصوبات سفر دکتر روحانی به گیلان و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حال ساخت است.

نجفی گفت: ساخت این طرح ها ۶۰ تا ۹۰ درصد پیشرفت کار دارد و برای اجرای آنها پرداخت ۶۰۰ میلیارد ریال از تسهیلات سفر کاروان تدبیر وامید مصوب شده است.

استاندار گیلان تصریح کرد: در دولت یازدهم فضا برای سرمایه گذاری خارجی فراهم شده است و باید با بهره‌گیری از این فرصت در جهت توسعه صنعت گردشگری تلاش کنیم.

ابراهیمبای سلامی مدیر عامل هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی نیز در این دیدار  با بیان اینکه رشت برند گردشگری کشور است اظهار کرد: با ارائه بسته سرمایه گذاری «صد هتل- صد کسب و کار» در ۳۱ استان به دنبال ایجاد نهضت هتل سازی در کشور هستیم و باید با فراهم کردن امکانات گردشگری لازم، شرایطی را فراهم کنیم تا رشت و گیلان حتماً یکی از انتخاب گردشگران داخلی و خارجی باشد.

عضو شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری کشور افزود: این بسته سرمایه گذاری که براساس آخرین مطالعات و ارزیابی ها؛ رویکردهای نوین در توسعه گردشگری بویژه در صنعت هتل به عنوان یک پدیده اقتصادی با کارکردهای متنوع و چندگانه را  مدنظر قرار داده  با همکاری استانداران، شهرداران،مدیران مناطق آزاد و میراث فرهنگی استانها تهیه شده است.

وی با بیان اینکه  ساخت هتلها به صورت زنجیره‌ای در ایران سالها است  که متوقف شده و هتلهای جدید به صورت انفرادی و پراکنده ساخته شده اند گفت: طرح «صد هتل- صد کسب و کار» امکان ایجاد زنجیره‌ای معتبر از هتلها را در سطح سه تا پنج ستاره در سراسر کشور فراهم می کند تا عرضه تورهای متنوع برای ایرانگردان داخلی و خارجی با ساماندهی و تورگردانی منظم با کیفیت بهتر و قیمت مناسبتر ارائه شود.

 مدیر عامل هلدینگ رفاه و گردشگری تأمین اجتماعی  افزود: تعریف مقاصد جدید و متنوع در سراسر ایران با ایجاد اقامتگاه‌ها و هتلهای مناسب، از اهداف اصلی این طرح هستند .

وی ادامه داد: طرح «صد هتل- صد کسب و کار» درهمایش دوروزه بین‌المللی سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری با رویکرد اقتصاد مقاومتی که مهر ماه امسال با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزارشد رونمایی و با استقبال سرمایه گذاران داخلی و خارجی مواجه شد.

سلامی افزود : حضور ۶۸ میهمان از ۳۲ شرکت عمدتا اروپایی صاحب برندهای مطرح و برتر جهانی در حوزه هتل‌سازی و هتلداری در کنار استقبال ۶۰۰ نفری فعالان هتلینگ داخلی از ۲۳۰ شرکت و دیدار و گفت‌وگوی این سرمایه‌گذاران با یکدیگر و همچنین با مقامات و مسوولان بلندپایه دولتی، همگی از جمله مواردی هستند که موفقیت برگزاری این همایش را نشان می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه