عضو شورای شهر رشت:

احداث تصفیه‌خانه‌سروان در گرو موافقت منابع طبیعی /سازمان ها با شهرداری همکاری کنند

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: عدم دسترسی راه ارتباطی عامل کندی احداث تصفیه خانه سراوان است.

احداث تصفیه‌خانه‌سروان در گرو موافقت منابع طبیعی /سازمان ها با شهرداری همکاری کنند

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش نودهی در گفت و گو با خبرنگار «دیارباران» در مورد وضعیت ساماندهی سراوان، اظهار کرد: خواسته های مردم در منطقه سراوان بر حق است و تمامی اعضای شورای اسلامی شهر رشت پیگیر رفع این معضل هستند.

وی با اشاره به برگزاری جلسات مستمر در مورد رفع معضل سراوان، تصریح کرد: هماهنگی های لازم با شهردار رشت انجام شده است تا جلسات دیگری در این راستا برگزار شود.

عضو شورای شهر رشت با تأکید بر اینکه ساماندهی محل دفع زباله سراوان بر عهده شهرداری رشت است، اضافه کرد: سازمان های دیگر هم باید در بحث ساماندهی سراوان همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به این موضوع که اقدامات اولیه در بحث احداث تصفیه خانه سراوان وجود دارد، تصریح کرد: اقدامات اولیه بهداشتی در کنار سم پاشی باید صورت بگیرد و یکی پس از دیگری این موضوعات باید حل و فصل شود.

نیکومنش با بیان این مطلب که اعتبار اولیه احداث تصفیه خانه سراوان نخست هشت میلیارد تومان بود، اضافه کرد: برحسب روند این پروژه برای تکمیل آن اعتبارات را افزایش خواهیم داد.

عضو شورای اسلامی شهر رشت با تأکید براینکه عدم دسترسی راه ارتباطی کندی در مسیر احداث تصفیه خانه سراوان را ایجاد کرده است، تصریح کرد: برای احداث این مسیر ارتباطی موافقت اداره منابع طبیعی را می خواهیم.

نیکومنش با بیان اینکه طبق پیش بینی های بعمل آمده این مسیر کمتر از یک کیلومتر است و جانمایی های لازم در این راستا انجام شده است،خاطرنشان کرد: مسیر مشخص است و تنها رضایت و همکاری اداره منابع طبیعی را می طلبد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنای همیشه آشنا
سلام جناب سرهنگ شهررشت تصفیه خانه نمیخواهد پیاده راه میخواهد وبرند غذا بهتراست این بودجه را صرف تکمیل تز دکترای آقای شهردارنمائید
در حاشیه