برگزاری یادواره ۶۱ شهید انقلاب اسلامی گیلان در شهرستان صومعه سرا

رئیس کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر در گیلان اعلام کرد: در دهه فجر امسال یادواره ۶۱ شهید گیلانی پیروزی انقلاب با محوریت شهید برشنورد در صومعه سرا برگزار می شود.

برگزاری یادواره ۶۱ شهید انقلاب اسلامی گیلان در شهرستان صومعه سرا

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از شبستان ،احمد اسماعیلی، رئیس کمیته ایثارگران  گفت: پیروزی انقلاب اسلامی مرهون فداکاری شهدا و ایثارگران به رهبری امام خمینی(ره) است.

وی با اشاره به برنامه های کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر گیلان، از شناسایی ۶۱ شهید گیلانی دوران پیروزی انقلاب خبرداد و اظهار کرد: در دهه فجر امسال یادواره شهدای انقلاب با محوریت شهید برشنورد در صومعه سرا برگزار می شود.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان بیان اینکه دستگاه‌های عضو کمیته ایثارگران استان تعداد حداقل ۳۴ برنامه به مناسبت سی‌وچهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در دست اقدام دارند، افزود: هدایت و حمایت در برنامه‌ریزی فعالیت‌های ویژه ایام‌الله دهه فجر با رویکرد بهره‌گیری از جوامع هدف دستگاه‌های اجرایی عضو با هدف تهییج افکار عمومی در ترویج و تعمیق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی از جمله وظایف عمومی این دستگاه‌هاست.

وی عطر افشانی گلزارهای شهدا همراه با قرائت زیارت عاشورا و دعای توسل، رژه موتورسواران در روز ۱۲ بهمن از فرودگاه تا گلزار شهدای رشت را از دیگر برنامه های کمیته ایثارگران برشمرد و اظهار کرد: دیدار با خانواده شهدا با مشارکت کارکنان ادرات، همایش تجلیل از جانبازان و حضور جانبازان در صدا و سیما از دیگر برنامه های این کمیته در دهه فجر امسال است.

رئیس کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر در گیلان، جهت‌گیری اساسی در ارائه خدمات سازمانی به‌ویژه ملاقات‌های عمومی مدیران دستگاه‌ها در دهه فجر را با محوریت مساجد به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی با هدف الگوسازی مناسب در خدمت‌رسانی به مردم دانست و تصریح کرد: تجلیل و تکریم از خانواده شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها با محوریت شهدا و ایثارگران دوران پیروزی انقلاب با هدف تعظیم شعائر انقلاب اسلامی از وظایف دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی گیلان است.

وی اضافه کرد: جانبازان شاغل در دستگاه های اداری نیز طی مراسمی در دهه فجر تجلیل می شوند.

اسماعیلی با اشاره به افتتاح گلزارهای شهدای در حال ساخت در دهه فجر امسال، اظهار کرد: پروژه‌های عمرانی مختلفی در سطح استان با نام شهدای گیلانی در انقلاب و با حضور خانواده های شهدا افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه ارائه تصویر هنرمندانه از انقلاب اسلامی در قالب فعالیت‌های نو و بدیع، نشاط‌آور و امیدآفرین از وظایف ویژه دستگاه‌های اجرایی عضو کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی است، یادآور شد: فراگیرسازی برنامه‌ها به‌ویژه برای گروه‌های مختلف سنی نوجوان، جوان و صنوف و همچنین تبیین کارآمدی نظام در عرصه‌های مختلف از دیگر وظایف این کمیته است.

 مدیرکل بنیاد شهید گیلان خواستار حضور پرشورتر در مراسم بیعت با شهدا شد و گفت: قرائت وصیت نامه‌های شهدا در مراسم اداری در دستور کار دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه