باشگاه ملوان انزلی مراکز آکادمیک فوتبال در گیلان راه اندازی می کند

مالک باشگاه ملوان بندرانزلی از تاسیس و راه اندازی مراکز آکادمیک فوتبال بصورت شبانه روزی در سه نقطه استان گیلان در سال آینده خبر داد.

باشگاه ملوان انزلی مراکز آکادمیک فوتبال در گیلان راه اندازی می کند

به گزارش ۸دی نیوز به نقل ازایرنا، سیروس محجوب گفت: این مراکز در سه نقطه گیلان در غرب گیلان شهرستان فومن، شرق گیلان بخش چابکسر به مرکزیت شهرستان رودسر و بندرانزلی راه اندازی می شود.

وی با بیان اینکه این مراکز اوایل سال آینده فعالیت رسمی خود را آغاز خواهند کرد، یادآور شد: این اقدام به منظور شناسایی استعدادها و توانمندی های نوجوانان و جوانان استان و سپس آموزش و جذب در باشگاه بزرگ ملوان و در نهایت به باشگاه های دیگر کشور حتی به لیگ های خارجی صورت می گیرد.

مالک باشگاه ملوان بندر انزلی اظهار کرد: این مراکز بطور عملی با آموزش صحیح نوجوانان و جوانان، آنان را با اصول واقعی ورزش آشنا کرده و فرهنگ تحصیل در کنار ورزش برای ارتقای سطح فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در داخل و خارج از کشور به ارمغان خواهد آورد.

محجوب با تاکید بر اینکه این مراکز به دنبال بررسی دقیق وضعیت ورزش به صورت حرفه ای و کلاسیک بوده و تشکیل خواهد شد، یادآور شد: راه اندازی این مراکز بی تردید ارمغان ارزشمندی برای مردم استان و کشور به همراه خواهد آورد.

وی اعتبار لازم جهت راه اندازی مراکز آکادمیک و زیر ساخت های آن در استان را طی هفت سال، یک هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

وی با اشاره به اینکه ویترین هر باشگاه بازیکنان آن مجموعه هستند، خاطرنشان کرد: باشگاه ها باید به طور تخصصی برای درآمدزایی و روند رو به رشد خودشان به تیم های پایه ای و مراکز آکادمیک توجه جدی داشته باشند.

محجوب اضافه کرد: این مراکز مانند یک کارخانه تولیدی بزرگ به نام بازیکن می باشد و لازم است این فرایند طی شود.

شهرستان رودسر در شرق استان گیلان واقع است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
همشهری محجوب
با سلام آقای محجوب از این بلوف ها زیاد زده شما زیاد خوشبین نباشید
در حاشیه