در گفتگو با 8دی مطرح شد:

طرح موفق نجات غریق از زبان نماینده مردم انزلی در مجلس/ آمار غرق شدگان از ۲۰ به شش نفر رسید

نماینده مردم انزلی در مجلس از طرح موفق نجات غریق در بندر انزلی خبر داد و گفت: با برنامه ریزی و کمترین هزینه، سالی با تنها ۶ غریق را پشت سر گذاشته ایم که باید برای سایر شهرهای ساحلی الگو باشد.

طرح موفق نجات غریق از زبان نماینده مردم انزلی در مجلس/ آمار غرق شدگان از ۲۰ به شش نفر رسید

حسن خسته بند صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی از طرح موفق در نجات غریق انزلی خبر داد و اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب برای نخستین بار ما شش غریق در بندر انزلی داشته ایم.

وی با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا را به صورت پیمانی تقسیم کار کردیم، افزود: با دوستان مجرب در بحث نجات غریق برنامه ریزی کردیم و این طرح پیمانی منجر به غرق شدن تعداد کمتر گردشگران و مسافران در سواحل شده است.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس شورای اسلامی به هزینه‌های کم در اجرای موفق این طرح نیز اشاره کرد و گفت: علاوه بر اینکه دولت مشکلات مالی داشت توانستیم با کمترین هزینه بالاترین نتیجه را در بحث سالم سازی دریا بدست آوریم.

خسته بند ضمن تشکر از همه دست اندرکاران در این طرح ابراز کرد: این اقدام، بزرگترین امور بود که به صورت پایلوت در انزلی انجام گرفت و امیدواریم نواقص این طرح در سال های آتی رفع شود.

وی این طرح را بهترین شیوه برای سالم سازی سواحل خزر بر شمرد و گفت: در سال های گذشته بالای ۲۰ نفر در دریا قربانی می شدند و خانواده های زیادی را در شهر های خود عزادار می کردند اما این مقدار با اجرای این طرح به شدت کاهش پیدا کرد و من توصیه میکنم این طرح در همه ی شهرهای ساحلی استان و سایر استان‌ها اجرا شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه