یک دوره مسابقه رباتیک در آستارا برگزار شد

یک دوره مسابقه رباتیک روز چهارشنبه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آستارا برگزار شد.

یک دوره مسابقه رباتیک در آستارا برگزار شد

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از ایرنا، مسوول اجرایی مسابقه رباتیک گفت: این مسابقه با شرکت ۱۰ نفر در رده سنی نوجوانان در شهرستان آستارا برگزار شد.

یوسف نظمی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان با ربات های ساخته خود در این مسابقه حضور داشتند، افزود: نوجوانان حاضر در این مسابقه با ربات های جنگجو در چهار آیتم قدرتی ، طناب کشی ، جا به جایی مکعب و سرعت با همدیگر به رقابت پرداختند.

وی اضافه کرد: شرکت کنندگان حاضر پس از ۱۰ جلسه آموزش الکترونیک و مکانیک مقدماتی و ساخت ربات های جنگجو در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به رقابت پرداختند.

وی اظهار کرد: از جمع شرکت کنندگان حاضر آریا بدری با ۱۲ امتیاز مقام نخست را کسب کرد و طاها بنی محمدی و رضا مرادی به طور مشترک با هشت امتیاز در جایگاه دوم ایستادند.

نظمی با ابراز رضایت از برگزاری دوره های آموزشی رباتیک در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا گفت: مرحله دوم کلاس ها اختصاص به آموزش الکترونیک پیشرفته و ساخت ربات های هوشمند دارد که از اوایل دی ماه آغاز می شود.

وی در ادامه برنامه نویسی توسط رایانه برای ربات های ساخته شده و جمع بندی آموزشی دانش آموزان کودک و نوجوان ، ثبت اختراع آنان و شرکت در جشنواره خوارزمی را از جمله مراحل نهایی این کلاس ها عنوان کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه