امام جمعه‌ی ماسال تأکید کرد؛

رفع نواقص در سیاستهای کلی انتخابات / سیاست‌های ابلاغی رهبری فصل الخطاب است

امام جمعه شهرستان ماسال گفت: هر رویدادی در انتخابات آتی خلاف سیاست های رهبری رخ دهد خلاف است و آن انتخابات باید باطل شود.

رفع نواقص در سیاستهای کلی انتخابات / سیاست‌های ابلاغی رهبری فصل الخطاب است

حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به ابلاغ سیاست های کلی انتخابات از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار نظام جمهوری اسلامی با رهنمودهایش همیشه باعث جهت دهی مثبت به امور کشور است.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف رهبری ابلاغ سیاست‌های کلان کشور است، افزود: سیاست‌های ابلاغ شده مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات موانع و مشکلات اجرای،نظارتی و حقوقی را رفع کرده است.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه در سیاست های کلی به تمام جوانب انتخابات پاسخ داده شده، گفت: ضعف های اجرایی، نظارتی و حقوقی پرداخته شده است.

حجت الاسلام موسوی پرداختن به صرف هزینه های سنگین و گزاف در این ابلاغیه را مهم و ارزنده دانست و اظهار کرد: متاسفانه در انتخابات هزینه‌ها و پول‌های سنگینی می‌آمد و می‌رفت که سرسام آور بود و خرید آرا به وضوح دیده می‌شد که این سیاست کاملا به این بحث پرداخته است.

وی با اشاره بر اینکه صرف پول های بسیار زیاد امری غیر قابل انکار در انتخابات های ماضی بود، گفت: در جامعه‌ی ما رای خرید و فروش می‌شد و در جامعه اسلامی اگر نماینده‌ای با خرید و فروش آرا به مجلس راه پیدا کند تصاحب کرسی و تصرف در حقوق از نظر شرعی اشکال دارد.

امام جمعه ماسال با اشاره به اینکه این نماینده اصلا وجاهت شرعی و قانونی نداشت، خاطرنشان کرد: ما در جمهوری اسلامی در حال زندگی کردن هستیم و خون هزار شهید و جانباز بر زمین ریخته شده و قرار است که ارزش ها در جامعه حاکم شود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه باید به افقی که رهبر کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای ما تدوین کرده حرکت کنیم، افزود: از فرمایشات این بزرگواران است که ما انتخابات را باید از دید تکلیف شرعی ببینیم.

وی با اشاره به اینکه زمانی که موسم انتخابات فرا می رسید ما با وضو در صحنه حاضر می شدیم، گفت: طبق فرمایش رهبری رای مردم حق الناس است.

امام جمعه ماسال با بیان اینکه این اصلاحیه و سیاست کلی نیاز اساسی در امر انتخابات بود، ادامه داد: همین که مجمع تشخیص مصلحت نظام این همه زمان برای تدوین این سیاست گرفت نشان دهنده کارکردن روی همین مسئله و پاسخ دادن به همه ی این نیاز ها است.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر اینکه سیاست های کلی انتخابات ابلاغ شده از سوی رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب است، افزود: هر رویدادی که خلاف با سیاست های ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری رخ دهد، خلاف است و آن انتخابات باید باطل شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه