مایکروسافت تایید کرد:نوکیا به‌زودی چهار گوشی اندرویدی عرضه می‌کند

به گزارش ۸دی ، اگرچه مدت‌هاست که نوکیا اسمارت فون جدیدی را راهی بازار نکرده اما نام این برند هنوز هم در قلب و ذهن بسیاری از کاربران باقی مانده است. در حالی که این روزها خبرهای ضد و نقیضی از محصول آینده این کمپانی به گوش می‌رسد، امروز یکی از مقامات رسمی مایکروسافت تایید […]

مایکروسافت تایید کرد:نوکیا به‌زودی چهار گوشی اندرویدی عرضه می‌کند

به گزارش ۸دی ، اگرچه مدت‌هاست که نوکیا اسمارت فون جدیدی را راهی بازار نکرده اما نام این برند هنوز هم در قلب و ذهن بسیاری از کاربران باقی مانده است. در حالی که این روزها خبرهای ضد و نقیضی از محصول آینده این کمپانی به گوش می‌رسد، امروز یکی از مقامات رسمی مایکروسافت تایید کرد که نوکیا تا اواسط سال ۲۰۱۷ چهار گوشی اندرویدی تحت برند نوکیا معرفی و عرضه خواهد کرد.

پس از اینکه بخش گوشی‌های هوشمند نوکیا توسط مایکروسافت خریداری شد، این کمپانی تصمیم گرفت تجهیزات موجود در آن را برای تولید گوشی‌های هوشمند ویندوزفونی به کار بگیرد اما نتوانست در مقابل رقبای قدرتمند خود و همچنین سیستم عامل اندروید حرفی برای گفتن داشته باشد. اگرچه نوکیا اخیراً تبلتی را با نام N1 راهی بازار کرده است اما به نظر می‌رسد این برند قصد دارد به زودی کار تولید گوشی‌های هوشمند خود را هم از سر بگیرد.

%image_alt%

کمپانی فنلادی نوکیا، در حال حاضر حق تجاری تولید گوشی‌های هوشمند خود را به کمپانی با نام HMD Global واگذار کرده است. طبق اطلاعات منتشر شده از سوی مدیر اجرایی بخش گوشی‌های هوشمند مایکروسافت در آسیا، آقای James Rutherfoord، کمپانی HMD Global قصد دارد در آینده‌‌ای نزدیک چهار گوشی جدید را راهی بازار کند. به گفته وی تحت برند نوکیا دو گوشی جدید در اواخر سال ۲۰۱۶ و دو گوشی دیگر در اواسط سال ۲۰۱۷ راهی بازار می‌شود.

نوکیا اخیراً در خبری اعلام کرد که در نمایشگاه MWC 2017 حضور خواهد داشت. اما با توجه به خبرهای منتشر شده از سوی مایکروسافت، بعید به نظر می‌رسد که در این نمایشگاه اسمارت فون جدیدی از سوی نوکیا معرفی شود.

عرضه یک اسمارت فون جدید تحت برند نوکیا بیش از هر چیز به این دلیل اهمیت دارد که سال‌ ‌هاست تحت این نام پرطرفدار، اسمارت فون جدیدی روانه بازار نشده است و بسیاری از کاربران منتظرند که محصول جدید این کمپانی را پس از مدت‌‌ها سکوت مشاهده کنند.

منبع: PhoneArena

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه