دهیار روستای توسه سرا؛

پایه‌های پل توسه‌سرا تخریب شده است / مسئولین توجهی به وضعیت ندارند

دهیار توسه سرای شاندرمن گفت: در خصوص پل چندین بار به مسئولین از جمله مدیر کل مدیریت بحران استان، مدیر کل راه و ترابری استان، رئیس راه و شهرسازی شهرستان، فرماندار و بخشدار مراجعه کرده ام اما تا کنون هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است.

پایه‌های پل توسه‌سرا تخریب شده است / مسئولین توجهی به وضعیت ندارند

به گزارش ۸دی، کوروش سالاری دهیار روستای توسه سرا در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز با اشاره به مشکلات این روستا گفت: پل روستا از مشکلات عمده ما در این سالهاست. سیلابی که در سالیان گذشته رخ داد پل را تخریب کرده و حدودا چهارسالی هست که همچنان پل خراب است.

سالاری با اشاره به عدم توجه مسئولین به پل توسه سرا اظهارد اشت: چندین بار به مسئولین از جمله مدیر کل مدیریت بحران استان، مدیر کل راه و ترابری استان، رئیس راه و شهرسازی شهرستان، فرماندار و بخشدار مراجعه کرده ام اما تا کنون هیچگونه اقدامی صورت نگرفته است. پایه ها و گوشواره های پل در اثر برداشت بی رویه شن و ماسه شسته شده و این باعث آسیب رسانی به پل و پایه و گوشوراه آن شده است.

%d9%be%d9%84-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b21

وی افزود: یکی از عوامل تخریب پل ما برداشت شن و ماسه است. کارشناسان صنایع و معادن و محیط زیست و … می آیند و نمی دانم چطور می شود که مجوز می دهند در صورتی که این خلاف مقررات است. چرا که بالای پل ۵۰۰ متر و پایین پل به طول ۱ کیلومتر برداشت ممنوع است و طبق آیین نامه اینها حق مجوز دادن ندارند.

دهیار روستای توسه سرای شاندرمن صدور مجوز توسط کارسناسان را بر خلاف مقررات دانست و تصریح کرد: ما هم هر چه داد و فریاد می کنیم و به مسئولین مراجعه می کنیم نتیجه ای نمی‌دهد. حیتی آن زمان که برداشت کردند من به دادستانی وقت شکایت کردم و کارشناسان مربوطه آمدند و گفتند مشکلی ندارد و برداشت کنند! در صورتی که این بر خلاف قانون است .۱ کیلومتر پایین پل و ۵۰۰ متر بالای پل برداشت ممنوع است.

%d9%be%d9%84-%d8%aa%d9%88%d8%b3%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d8%a7-%d9%85%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d9%84-%d9%86%db%8c%d9%88%d8%b22

سالاری با اشاره به برنامه های گردشگری در سطح شهرستان، اظهار داشت: طرح بوستان گردشگری برای روستای توسه سرا تعریف کرده ایم که ۴ قفیس است. این زمین را طبق طرح هادی تعرفه کرده و نامه نگاری های لازم به بخشداری و بنیاد مسکن هم صورت گرفته تا بتوانیم از طریق ماده ۴ زمین را آزادسازی وطرح بوستان گردشگری در این منطقه ایجاد کنیم.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه