دبیر سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور:

پایان پنج بخش از مسابقات سراسری قرآن / با تلاش حول قرآن بهترین مسابقات کشور رقم خورده است

دبیر اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور از پایان پنج بخش از مسابقات سراسری قرآن خبر داد.

پایان پنج بخش از مسابقات سراسری قرآن / با تلاش حول قرآن بهترین مسابقات کشور رقم خورده است

محمد قاسم‌پور در حاشیه‌ی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور در مجتمع زیباکنار لشت‌نشای شهرستان رشت در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص روند اجرایی مسابقات سراسری قرآن در زیبا کنار با اشاره به اینکه از ۲۵ مهر ماه این مسابقات آغاز بکار کرده است، اظهار داشت: مسابقات سراسری قرآن تا اکنون روند بسیار خوبی را طی کرده است.

وی با با بیان اینکه مسابقه در گروه های مدیحه ثرایی، دعا خوانی، معارف، اذان و ابتهال به کار خود پایان داده است، افزود: پس از اجرای این بخش ها از مسابقات، اختتامیه مربوط به آن را برگزار و نفرات برگزیده جوایز و تندیس مسابقات را دریافت کرده اند.

دبیر اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور با بیان اینکه امروز متسابقان این بخش ها گیلان را به مقصد شهر های خود ترک می‌کنند، گفت: از امروز مسابقات بخش های مقدماتی حفظ ۱۰جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل در حال رقابت می باشند.

قاسم پور با اشاره به اینکه بخش قرائت این سری از مسابقات نیز در همین زمان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: با تلاشی که همه‌ی نیروهای ولایی گیلان حول قرآن داشتند، و قرآن را محور قرار دادند باعث شد که یکی از بهترین مسابقات قرآن کشور تا امروز رقم بخورد.

وی با بیان اینکه سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم مورد تحسین ستاد راهبردی قرآن قرار گرفته است، گفت: متاسفانه بخاطر نبود زیر ساختهای فرهنگی مانند سالن، نمازخانه، پذیرایی و نمایشگاه و … که جز لاینفک برگزاری برنامه های کلان فرهنگی می‌باشد و باید در یک مجموعه واحد قرار گیرد و در حال حاضر بهترین مجموعه مجتمع فرهنگی آموزشی صدا و سیما زیباکنار است.

دبیر اجرایی سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن کشور با اشاره به اینکه امیدواریم نواقص اینچنین برای مسابقات و برنامه های فرهنگی در استان رفع شود، ادامه داد: باید برای کارهای بزرگ قرآنی در سطح ملی میزبانان خوبی برای نخبگان قرآنی باشیم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه