نماینده مردم انزلی در گفتگو با 8دی:

پیوستن ایران به FATF ممکن است خودتحریمی و خفت باشد / نمی توان به دشمن اعتماد کرد

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس با اشاره به اینکه تا ۸۰ درصد موافق FATF است گفت: با این وجود اگر FATF منجر به خودتحریمی شود مایه ی خفت است.

پیوستن ایران به FATF ممکن است خودتحریمی و خفت باشد / نمی توان به دشمن اعتماد کرد

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص قرارداد FATF  اظهار داشت: گزارش وزیر اقتصاد و دارایی که در صحن مجلس درباره FATF ارائه شد و تا حدودی مورد رضایت نمایندگان مجلس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه نمایندگان از اظهارات وزیر رضایت نسبی داشتند، افزود: رضایت مندی نمایندگان از شنیده های وزیر بوده است و اگر در عمل هم همان گفته‌های وزیر اتفاق بیافتد هیچ نگرانی‌ای نخواهیم داشت.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس گفت: اگر آنچه منتقدین مبنی بر اینکه پیوستن ایران به FATF  خودتحریمی خواهد بود صحت داشته باشد و تمامی حساب‌های ما از کانال مشخص ترابری شود، نشان دهنده خفت است و آن وقت مجلس به موضوع ورود خواهد کرد.

خسته بند با اشاره بر اینکه تیمی برای بررسی عمیق تر تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: مجلس بر طبق گزارشی که تیمی تعیین شده خواهد داد، بررسی‌های لازم را مبذول خواهد داشت.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه بالای ۸۰ درصد موافق با FATF  هستم، گفت: یک سری شبهاتی در این طرح دیده می شود که منتظر نظر کارشناسی کارشناسان امر هستم.

وی با بیان اینکه دشمن در اجرای کارهای خود طرحی را نشان می‌دهد که همه چیز در آن گل و گلاب است، ادامه داد: تجارب نشان می دهد که در ارتباط با دشمنان چیزی جز عدم اطمینان باقی نمانده است.

خسته بند با اشاره به اینکه ما باید به چشم شک و تحقیق به گفته ها و چراغ سبز دشمن نگاه کنیم، افزود: تصمیم عجولانه گرفتن برای آینده کشورمان می‌تواند خطرناک باشد.

نماینده‌ی انزلی، ظرافت در کار دشمنان را اصلی دائمی خواند و گفت: دشمن همیشه دست خود را رو نمی‌کند و همیشه شبهه‌ای را در کار خود می‌گنجاند تا کل مسئله را برای ما دردسر ساز کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه