نماینده گیلان در مسابقات حفظ قرآن کشوری:

هر چه در زندگی دارم از برکت قرآن کریم است

یکی از نمایندگان گیلان در سی و نهمین دوره‌ی مسابقات کشوری قرآن کریم در زیباکنار رشت گفـت: هر چه در زندگی دارم از برکت قرآن کریم است.

هر چه در زندگی دارم از برکت قرآن کریم است

به گزارش ۸دی، نماینده‌ی گیلان در مسابقات حفظ ۲۰ جز قرآن کریم در سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن کشور در زیباکنار رشت از قضات دادگستری رودبنه‌ی لاهیجان است.

این نماینده‌ی ۲۶ ساله‌ گیلان در سی و نهمین دوره‌ی مسابقات کشوری قرآن کریم، توفیقات خود را در زندگی از برکات قرآن کریم دانست و گفـت: هر چه در زندگی دارم از برکت قرآن کریم است.

محسن حاجی حسینی صبح امروز در حاشیه‌ی این مسابقات در گفتگو با خبرنگار ۸دی، با بالا دانستن سطح شرکت کنندگان در این دوره‌ از مسابقات، اظهار داشت: انتظارش از خود بیس از آن چیزی بود که در مسابقه اجرا کرده است.

وی افزود: منتظر اعلام روز مسابقات مفاهیم خواهم ماند تا در این رشته نیز نماینده‌ی گیلانی‌ها در این سری مسابقات باشم.

%d9%85%d8%ad%d8%b3%d9%86-%d8%ad%d8%a7%d8%ac%db%8c-%d8%ad%d8%b3%db%8c%d9%86%db%8c

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آتش نشان
سلام همشهری من گرسنه ام همسرم نیز گرسنه است و همچنین فرزندم راستی از گرسنگی بیمار هم شده اند راستی من یک آتش نشانم حقوقم را با تاخیر میدهند بیمه هم چندین ماه است ندارم انتظارت از من چیست حرفم اگر بزنم خفه ام میکنند در آنی و باتمام قدرت مسند نشینان میزپرست میگویند خفه شو بیرون بیکاری است بزرگی که یادت رفته این نیز میگذرد و روزی حماقت آشکار خواهد شد بیگاری با بیکاری فرقش زمین به آسمان است همشهری انتظارت از یک آتش نشان چیست....................
در حاشیه