عضو شورای شهر رشت مطرح کرد:

آبگرفتی خیابان های رشت به دلیل دیر رسیدن لوله ها به شهرداری بود!

عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه ۲۲نقطه کانون آب های سطحی در رشت لوله گذاری شد گفت: ۱۱کانون دیگر لوله گذاری می شود.

آبگرفتی خیابان های رشت به دلیل دیر رسیدن لوله ها به شهرداری بود!

به گزارش ۸دی، مظفر نیکومنش در گفتگو با خبرنگار «دیارباران» در مورد وضعیت مهار آب های سطحی در شهر رشت در فصل بارش، اظهار کرد: آب های سطحی دغدغه همه از مسؤلان تا مردم قرار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه ۳۰ تا ۳۲نقطه شهر در گذشته محل آب گرفتگی و کانون آب های سطحی بوده است، تصریح کرد: با تلاش شهرداری رشت ۲۲نقطه از کانون های آب های سطحی لوله گذاری شده است و ۱۱ تا ۱۲نقطه دیگر هم تاسال ۹۶لوله گذاری می شود.

عضو شورای شهر رشت با اشاره به این نکته که شهرداری رشت در مسیر رفع معضل آب های سطحی درحال گام برداشتن است، اضافه کرد: شهرداری رشت دنبال ترسیم این نوع زیر ساخت ها و رفع معضل آب های سطحی از سیمای شهر رشت است.

عضو شورای شهر رشت با بیان این مطلب که یک مدت جریان کنترل آب های سطحی با وقفه مواجه شد، تصریح کرد: لوله هایی که قرار بود به شهرداری داده شود با وقفه به دست شهرداری رشت رسید ولی اکنون این جریان ادامه دارد و شهرداری در تلاش برای رفع این معضل است.

نیکومنش در خاتمه اظهار کرد: دغدغه مردم دغدغه تمامی اعضاءشورای اسلامی شهر رشت است و در رفع آن تلاش می کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنا همیشه آشنا
... که شاخ ودم ندارد لابد بعد ازاتمام امسال هم وعده دوره زمانی دیگررامیدهید بلاخره دوره به دوره بگذرانید تاازاین آب گل آلود بهره هاببرید جناب ...!!!!!!!!!!!!
در حاشیه