رسما اعلام شد؛

یوفا: به تصمیم جهانبخش برای بازی نکردن مقابل باشگاه صهیونیستی احترام می گذاریم

در پی اعلام رسمی مبنی بر غیبت ملی پوش ایرانی مقابل حریف رژیم اشغالگر شایعاتی در خصوص محرومیت این بازیکن به گوش رسید.

یوفا: به تصمیم جهانبخش برای بازی نکردن مقابل باشگاه صهیونیستی احترام می گذاریم

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، علیرضا جهانبخش و باشگاه آلکمار چند هفته قبل بعد از بررسی تمامی جوانب به صورت رسمی اعلام کردند این بازیکن کلیدی در دو بازی رفت و برگشت با نماینده رژیم اشغالگر قدس غیبت خواهد داشت.
در پی این تصمیم انتقادات فراوانی از باشگاه هلندی صورت گرفت و حتی برخی رسانه های تحت سلطه صهیونیست ها مدعی شدند کمیته انضباطی یوفا قطعا با این تصمیم برخورد و محرومیتی برای آلکمار و جهانبخش در نظر خواهد گرفت. حتی یوردی کرویف فرزند یوهان کرویف معروف به عنوان مدیر فنی باشگاه هاپوئل تل آویو نسبت به این تصمیم واکنش تندی نشان داد تا موضوع پیچیده تر از همیشه شود.
در آستانه بازی های هفته سوم و جدال رفت آلکمار با حریف خود از رژیم غاصب صهیونیستی رسانه های هلندی با تکذیب تمامی شایعات اخیر در خصوص احتمال محرومیت مدعی شدند یوفا رسما اعلام کرده در چنین تصمیم گیری های دخالت نخواهد کرد بلکه به تمام آنها احترام می گذارد. سایت ووته وال هلند در گزارشی پیرامون این ماجرا نوشت:« یوفا از این که باشگاه آلکمار و جهانبخش صداقت خود را نشان داده و بدون بهانه هایی همچون مصدومیت و روادید تنها به خاطر مشکلات سیاسی از عدم حضور بازیکن ایرانی مقابل هاپوئل خبر دادند، ابراز خوشحالی و مدعی شد به این تصمیم احترام می گذارد و هیچ گاه در این گونه مسائل دخالت مستقیم نخواهد کرد».
به این ترتیب خطر بزرگ محرومیت از بیخ گوش علیرضا جهانبخش در یکی از معتبرترین تورنمنت های باشگاهی فوتبال اروپا گذشت آن هم در شرایطی که این بازیکن محجوب و خوش اخلاق با نرفتن به کشور غاصب صهیونیستی نشان داد که ایران هیچ گاه این کشور را به رسمیت نخواهد شناخت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه