علی رغم اخراج آقازاده از شهرداری صورت می گیرد؛

به آب و آتش زدن عضو شورای شهر لنگرود برای استخدام فرزندش

فرزند یکی از اعضای شورای شهر لنگرود که سال گذشته در پی استخدام غیرقانونی در شهرداری اخراج شده بود با تلاش‌های پدر، این بار راننده یکی از مسئولان عالی رتبه این شهرستان شد.

به آب و آتش زدن عضو شورای شهر لنگرود برای استخدام فرزندش

به گزارش ۸دی، بعد از استیضاح افشین گلباغی شهردار سابق لنگرود توسط توسط شورای این شهر، اخباری در خصوص روی کار آمدن بستگان دور و نزدیک اعضای شورا در شهرداری لنگرود به صدا درآمد.
در همین رابطه برخی رسانه ها اخباری را منتشر کردند و موجب واکنش برخی از مسئولین شهری شد که در نهایت با فشارهای قانونی، بستگان شورا و بستگان مسئولین دوایر شهرداری که به صورت غیرقانونی مشغول به کار بودند اخراج شدند.
بعد از فروکش کردن اشتغال بستگان شورا در شهرداری در سال گذشته، اخیرا شنیده شده است فرزند یکی از اعضای شورای شهر لنگرود به عنوان راننده یکی از مسئولین عالی این شهرستان مشغول به کار شده و طبق توافق داخلی مقرر شده است حقوق آن فرد نیز توسط شهرداری باید پرداخت شود.
طیق شنیده ها تاکنون حقوقی به این فرزند شورای شهر پرداخت نشده ولی این عضو شورا که خود یک فرهنگی است از طریق رابطه‌ها قصد دارد ضابطه‌ها را نادیده بگیرد و فرزند خود را مشغول به کار کند.
گفتنی است فرزند مورد اشاره عضو شورای شهر، در سال گذشته جز افرادی بود که به صورت غیرقانونی در شهرداری لنگرود مشغول به کار شده بود که با فشار مراجع قانونی برکنار شد ولی با گذشت اندک زمانی، این عضو شورا برای اشتغال فرزند خود دست به اقدامات جدیدی زده است.
گفته می شود این فرد دارای مواضع سستی بوده و به محض در خطر بودن، مواضع خود را به سرعت تغییر می دهد.
دلیل اصرار بیش از حد این عضو شورای شهر لنگرود برای اشتغال فرزند خود در شهرداری سوال بی پاسخی است که در اذهان عمومی نقش بسته است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مربی پیش
سلام اینهمه با پارتی میرن این بیچاره ول نمیکنن
در حاشیه