در اوج فعالیت ستاد سرشماری نفوس و مسکن؛

دبیر اجرایی سرشماری گیلان در ژاپن چه می‌کند؟

در حالی که طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن کشور در دوران اوج فعالیت خود قرار دارد دبیر اجرایی این طرح در سفری ۱۰ روزه به ژاپن، در این کشور به سر می برد.

دبیر اجرایی سرشماری گیلان در ژاپن چه می‌کند؟

به گزارش ۸دی، کیوان محمدی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و دبیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن استان در حالی به سفر ۱۰ روزه به کشور ژاپن رفته است که ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن در دوران اوج فعالیت خود به سر می برد.

بنا به اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل محسط زیست گیلان، محمدی جهت بازدید از طرح‌ها و تجارب موفق دولت ژاپن در زمینه مدیریت یکپارچه تالاب‌ها و به دعوت آژانس همکاری های بین المللی ژاپن (جایکا) به این کشور سفر کرده است.

سوال اصلی از رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در همین خصوص این است که در زمان اوج کار وی در ستاد سرشماری نفوس و مسکن، نقش وی در مدیریت تالاب ها چیست؟ آیا بهتر نبود به جای مدیران کل آموزش و پرورش، فرماندار رشت و معاون امور عمرانی استاندار و رئیس سازمان برنامه ریزی استان جهت بازدید از تالابهای ژاپن و نحوه لایروبی و مدیریت فاضلابها در آن، تعدادی کارشناس متعهد و متخصص محیط زیست به این سفر می رفتند؟

نکته پایانی اینکه، دکتر حسن روحانی رییس جمهور ششم مهر ماه جاری در دیدار دست اندرکاران اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن علیرغم ظاهر ساده اما به عنوان امانت، پایه و اصل برنامه ریزی کشور است، گفت: بسیار مهم است که بتوانیم از آغاز تا پایان سرشماری با حوصله کافی و احساس مسئولیت  ملی و شرعی حرکت کنیم و این امانت را به خوبی به مقصد برسانیم.

بنا براین به نظرم می رسد لازم و ضروری بود مسئول و دبیر اجرایی سرشماری در گیلان بیش از همه به اهمیت موضوع سرشماری عمومی نفوس و مسکن پی می برد و به سفری غیرمرتبط با امور کاری خود نمی رفت.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
روشن
لابد رفتن به ژاپنی‌ها درس انجام وظیفه بیاموزند!!!
سلام
شایدم رفته برگه از زیر دست دانشجوها بکشه و بگه برید بیرون تحصن کنید اینو خیلی خوب بلده چون تو فتنه 88 ا..ز ... موندم نهادهای نظارتی دقیقا کجای کارن
در حاشیه