امام جمعه تالش در گفتگو با 8دی:

چه لزومی دارد چند مدیر از چند دستگاه که ربطی بهم ندارند به خارج بروند؟

امام جمعه تالش گفت: در این برهه از زمان که روز به روز آمار بیکاران افزوده می شود سفر چند مدیر به ژاپن لزومی ندارد.

چه لزومی دارد چند مدیر از چند دستگاه که ربطی بهم ندارند به خارج بروند؟

حجت الاسلام والمسلمین حسین انصاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی در خصوص سفر تعدادی از مدیران کل استان به کشور ژاپن با وجود تعداد زیاد بیکاران، فقرا و آمارهای نگران کننده طلاق و آسیب های اجتماعی دیگر اظهار داشت: من کاری به کار گزینه های دیگر ندارم اما آمار بیکاری روز به روز در کشور و استان ما و شهرستان تالش افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره بر اینکه آمارهای بیکاری نگران کننده است، افزود: استاندار گیلان در گزارش های خود عنوان کرده که بیکاری در گیلان کاهش یافته است.

امام جمعه شهرستان تالش با بیان اینکه با نگاهی اجمالی در تالش چیزی بعنوان افزایش شغل و کاهش بیکاری وجود ندارد، گفت: در تالش علاوه بر اینکه شغلی ایجاد نشده، بلکه به تعداد بیکاران اضافه نیز شده است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به مشکلات کارخانه‌ی چوکا اظهار کرد: اگر نگاهی به همین شرکت چوب و کاغذ تالش داشته باشیم خواهیم دید که بسیاری از کارگران این شرکت اخراج شده اند و در واقع بیکاری افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه گزارشات با واقعیت های موجود در جامعه تناقض دارد، افزود: ما مانده ایم که آمارهای صحیح و واقعی را از زبان چه کسی باید بشنویم؟

امام جمعه تالش با اشاره بر اینکه ما نمی توانیم در خصوص سفر این افراد مواضع شفاف داشته باشیم گفت: الان اگر ما بخواهیم اظهار نظر روشنی داشته باشیم، حتما آقایان اظهارات و توجیهات خاص به خودشان را از این سفر خواهند داشت.

وی با انتقاد از گزارشات دولت مبنی بر اینکه هر جا صحبت می کنند از دغدغه کار جوان ها سخن می رانند، خاطرنشان کرد: طبق گزارش مرکز آمار ایران در بهار سال جاری تعداد ۵۰۰ هزار نفر به آمار بیکاران اضافه شده است، چرا آقایان نسبت به این موضوع حساس نیستند و کاری از پیش نمی برند؟

حجت الاسلام انصاری با اشاره بر اینکه مدیران ما باید تمام هم و غم شان رفع معضل بیکاری باشد، تأکید کرد: آقایان بجای اینکه فرصت های شغلی برای جوانهای ما ایجاد کنند، غذای هواپیماهای ما را به شرکت های خارجی میسپارند و اینها همه در روند بیکاری جامعه اثر می گذارد.

امام جمعه تالش در پایان از سفر مدیران کل به ژاپن انتقاد کرد و گفت: چه لزومی دارد که چند نفر از چند دستگاه هیئتی تشکیل دهند که هیچ ارتباطی با هم ندارند. آن هم نه سه چهار روز بلکه دو هفته به خارج بروند و بعد مسائل مهم تری از جمله اشتغال جوانان روی زمین بماند.

%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%ac%d9%85%d8%b9%d9%87-%d8%aa%d8%a7%d9%84%d8%b4-%d8%b3%d9%81%d8%b1-%da%98%d8%a7%d9%be%d9%86

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه