نماینده مردم تالش ، رضوانشهر و ماسال در مجلس:

من مخالف دولت نیستم / پیگیری های من در راستای رفاه مردم و به نفع دولت است

نماینده مجلس گفت: هرکس مخالف دولت اسلامی باشد ضد انقلاب است و مخالف دولت نیستم و پیگیری های من در راستای رفاه مردم است.

من مخالف دولت نیستم / پیگیری های من در راستای رفاه مردم و به نفع دولت است

به گزارش ۸دی، به نقل از مریان خبر ؛ محمود شکری نماینده شهرستان های تالش ، رضوانشهر و ماسال عصر شنبه در جلسه مشترک با معاون حقوقی و امور مجلس وزرات راه و شهرسازی ، مدیران کل ساخت و توسعه راههای شمال غرب کشور ، مدیر کل راه و شهرسازی استان و فرماندار تالش و مسئولان مرتبط در محل فرمانداری گفت : هرکس مخالف دولت جمهوری اسلامی باشد ضد انقلاب است و مخالف دولت نیستم و پیگیری های من در راستای رفاه مردم و به نفع دولت است .

عضو کمسیون اقتصادی مجلس با انتقاد از عدم اتمام پروژه روشنایی و چراغانی راه اردجان به تالش گفت : غیر از کنار گذر چهار بانده پونل تا آستارا پیشرفت بقیه پروژه ها بالای ۸۰ درصد است که از سال ۹۲ به این سو براساس سیاست اعلامی دولت تدبیر و امید از جمله پروژه های اولویت دار می باشد.

محمود شکری در ادامه خواستار توجه معاون وزیر به تاخیر اتمام پروژه کمربندی پره سر ، مشکل پل همسطح اسالم به خلخال و انجام کمربندی تالش گردید و گفت : اکنون کنارگذر تالش یک معظل شده و الان این مسئله برای تالش ایست است .

نماینده شهرستان های تالش ، ماسال و رضوانشهر در مجلس گریزی نیز به مصوب دولت قبل در مورد احداث بندر در تالش زد و خواستار احداث بندر در تالش شد.

در پایان این جلسه طبق مصوبات جلسات قبلی مقرر گردید : دو لاین مسیر مستقیم کمربندی پره سر تا پایان سال جاری توسط پیمانکار آسفالت و تحویل گردد. همچنین جلسات مشترک در طی روز های آتی با حضور مسئولان حقوقی وزرات راه و شهرسازی برای پیگیری  امورات مربوط به پل اسالم و کنار گذر تالش برگزار خواهد شد.

img_1281

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
تالش بزرگ
با سلام بنا بر تعریف مدیریت از دولت دو معنا دارد داریم اولی که به معنای کل کشورو نظام حاکمیتی را شامل میشود و دومی فقط قوه مجریه احتمالا نظر ایشان همان اولی که کل نظام هستش میباشد.
در حاشیه