مسیر تردد یا پرتگاه مرگ؛

با جاده‌های مرگ آور رضوانشهر آشنا شوید

وجود جاده های بسیار باریک در شهرستان موجب نارضایتی مردم گردیده و این جاده ها از سوی مردم جاده های مرگ نام گرفته اند.

با جاده‌های مرگ آور رضوانشهر آشنا شوید

به گزارش ۸دی، به نقل از رضوان خبر؛ جاده‌های ارتباطی شهرستان در محورهای روستایی و ییلاقی در برخی نقاط به اندازه‌ای باریک می باشد که حتی یک خودروی سواری به سختی از آن عبور می کند.

جاده‌هایی که پر از چاله‌های عمیق و پیچ خطرناک بوده و هیچ گونه خط‌کشی طرفین و جداکننده خیابان نداشته و از هیچ‌گونه روشنایی نیز برخوردار نیستند.

برخی از این جاده‌ها همانند راه‌های ارتباطی ارده و زندانه و ییلاقات دیگر و آبشار ویسادار دارای پرتگاه هایی هستند که در صورت اشتباه لحظه‌ای راننده خودرو به پرتگاه افتاده و حادثه آفرین می گردد.

امروزه مردم همچنان حادثه‌های گذشته در جاده‌های ییلاقات و آبشارویسادار را فراموش نکرده اند و بومیان شهرستان به سختی و ناچار از این جاده ها استفاده می‌کنند.

اداره راه و شهرسازی و دهیاری ها که مسئولین مستقیم اجرای پروژه های بهسازی و احداث جاده های روستایی و بین شهری و روستایی هستند در این راستا گویا باید توجه و همت بیشتری را خرج داده و برای حفظ جان و مال مردم تلاش کنند.

در این میان مکان های نامبرده از اماکن به نام و توریستی شهرستان می باشند و تنها نمونه ای از جاده های نامناسب روستایی شهرستان می باشند و در این میان ییلاق توریستی ارده که دهکده توریستی مورد هدف شهرستان نیز است از وضعیت راه بسیار نامناسب برخوردار بوده و در صورت مه گرفتگی این جاده رانندگی تقریبا غیر ممکن می باشد.

آبشار ویسادار که در مسیر طی شده هیچ توقفگاه مناسب جهت توقف خودروها ویا خودروهای خراب شده ندارد.

ییلاق زندانه که علاوه بر برخوردار نبودن از هیچگونه آسفالت از یک راه ارتباطی خاکی مناسب نیز برخوردار نمی باشد.

می طلبد تا مسئولین ذی ربط و مدیران شهرستان توجه ویژه ای در این حوزه داشته و برای رفع مشکلات موجود برخی از راههای ارتباطی اقدام لازم را مبذول دارند.

02

%image_alt%

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه