پس از عاشورای حسینی؛

عضو شورای شهر رشت به جمع مدافعان حرم پیوست

تحمل ندارم که در این شهر به راحتی قدم بزنم درحالی که چشمم به فرزندان شهدای مدافع حرم بیفتد. طاقت ندارم ببینم دختر شهید طاهرنیا یتیم شده است ولی بنده صحیح و سالم در شهر قدم بزنم.

عضو شورای شهر رشت به جمع مدافعان حرم پیوست

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران»،حاج محمود باقری خطیبانی از یادگاران ۸ سال دفاع مقدس و عضو شورای اسلامی کلانشهر رشت برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) راهی سوریه شد.

ایشان که از سال گذشته برای حضور و کمک در جبهه مقاومت و دفاع از حرم عقیله بنی هاشم ثبت نام کرده بود، سرانجام در این روزهای بعد از عاشورای حسینی و ایام اسارت حضرت زینب(س)، مورد عنایت آن بانوی کریمه قرار گرفت و برای دفاع از حرم طلبیده شد.

باقری خطیبانی در آخرین گفتگویش اظهار کرد: تحمل ندارم که در این شهر به راحتی قدم بزنم درحالی که چشمم به چشمان فرزندان شهدای مدافع حرم بیفتد. طاقت ندارم ببینم دختر شهید سجاد طاهرنیا یتیم شده است و پدرش درکنارش نیست ولی بنده صحیح و سالم در شهر قدم بزنم.

عضو شورای شهر رشت ادامه داد: از مردم عزیز شهر رشت طلب حلالیت می کنم. امید است این خادم کوچکشان را از دعای خیرشان فراموش نکنند و از خداوند بخواهند در این راه عاقبت بخیر شوم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
آشنا
این خبر به نظر شما خیلی مهم بود؟؟؟؟ واقعا متاسفم
شبگرد
دست شما درد نکنه از اینکه چنین اخبار مهمی را انتشار دادید؟ واقعا خیلی کمک نمودید!
دوستی
سطح خبراتون خیلی پایینه نه عکس مناسب، این هم از اخبارتون
آرمان
چقدر مهم! خجالت نمی کشید از این خبر؟
کاس آقا
تک تک اعضای شورای شهر هم با خواهش و منّت به سوریه بروند مانند اخراجی‌های فیلم آقای ده‌نمکی هستند تا چندتا عکس بگیرند و برگردند
حامد
خوشا بحال آنهایی که بی ادعا و در سکوت رفتند برای خدا خون ریختند.نه با بوق و کرنا.متاسفم واقعا.
در حاشیه