محمد مایلی کهن:

ملوان بدون هواداران معنا ندارد/ انزلیچی ها از من گلایه مند نیستند

محمد مایلی کهن گفت: ملوان بدون هواداران معنا ندارد ، کار بد همه جا بد هست و بنده می دانم که انزلیچی ها از من گلایه مند نیستند.

ملوان بدون هواداران معنا ندارد/ انزلیچی ها از من گلایه مند نیستند

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی، سرمربی ملوان انزلی پس از پیروزی یک بر صفر مقابل نساجی مازندران در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم شاهد بازی خوب از سوی هر دو تیم بودیم.

 مایلی کهن ملوان افزود: به تماشاگران هر دو تیم باید تبریک بگویم چرا که هر دو تیم‌ یک مسابقه سالم را ارائه دادند.

وی تصریح کرد:  واقعیت امر این است که یک  روزی  به ملوان آمدم و  یک روز هم باید بروم اما آنچه  باقی می‌ماند این است که مردم خوب شهر انزلی از بازی  بچه‌های شایسته و دوست داشتنی ملوان لذت ببرند .

وی گفت: اگر اشتباهی در جایی کرده‌ام عذرخواهی می‌کنم ، هدف ما این است که بازیکنان شهر، استان و کشورمان شکوفا شوند و مایه مباهات همه ما باشند و چیزی غیر از این نیمخواهیم.

سرمربی ملوان خاطرنشان کرد: قطعا ملوان بدون هواداران معنا ندارد و ما با حضور هوادار است که جان می‌گیریم.

وی افزود: امروز به خودمان می‌بالیم که هم در زمینه فوتبالی و هم تشویق تماشاگران یکی از بهترین‌ روزهای فوتبال را داشتیم ، فوتبال همین است ، جنگ نیست ، فوتبال مهر و محبت است.

مایلی کهن در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص حواشی ملوان گفت: تیم ما حاشیه ندارد و هواداران روی چشم ما جا دارند .

سرمربی ملوان تصریح  کرد:  می‌گویند هوادران حق اعتراض دارند در حالیکه هوادار در هیچ جای دنیا حق اعتراض آنچنانی ندارد چه برسد به اینکه توهین کند، این مساله‌ای نیست که مدیرعامل بخواهد وارد شود، جوانان ما آگاه هستند،چرا باید همیشه حسرت بخوریم؟

وی افزود: برزیل ۷ گل از آلمان در کشورش خورد آیا کسی پوست تخمه پرتاب کرد؟! در شیراز من شرم کردم. هواداران شیرازی نمی‌دانید از دقیقه ۳۰ به بعد با داور چه کردند. داور هم انسان است و  زن و بچه دارد. من مخلص همه هستم یک روز  به اینجا آمدم یک روز هم باید بروم.

مایلی کهن تاکید کرد: کار بد هرجا باشد بد است،  باید در همه زمینه‌ها کمک کنیم که حالت‌های بد از بین برود ، همه باهم کمک کنیم ، من همیشه گفته‌ ام انزلچی بی‌ ادب نیست ، نباید از حرفم کلماتی را حذف کنید و سانسور کنید ، شهروندان انزلی از من گلایه مند نیستند.


نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه