جوابیه شورای شهر لنگرود؛

رئیس اداره ورزش و جوانان قصد دارد یک شبه ره صد ساله را طی کند!

شورای شهر لنگرود در واکنش به مصاحبه های اخیر رییس اداره ورزش جوانان شهرستان لنگرود جوابیه ای را به تحریریه ارسال کرده ست.

رئیس اداره ورزش و جوانان قصد دارد یک شبه ره صد ساله را طی کند!

به گزارش ۸دی، به نقل از لنگرخبر، شورای شهر لنگرود در واکنش به مصاحبه های اخیر رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان لنگرود جوابیه ای را به تحریریه ارسال کرده ست.

متن کامل جوابیه را در زیر بخوانید.

به نام خدا

اخیراً جناب آقای خداجو ریاست محترم اداره ورزش و جوانان ۲ مصاحبه انجام دادند که احساس می شود که این رئیس محترم اداره می خواهند در جوانی ره صدساله را یک شبه برای مطرح شدن خود طی نمایند!!

اولین بار مصاحبه کردند برای جذب پهلوان نامدار لنگرود جناب رضی و استخدام ایشان در شهرداری که مدعی شده اند شورای اسلامی شهر لنگرود همکاری لازم را نداشتند درصورتیکه در جلسه فرمانداری در همین رابطه نماینده محترم لنگرود جناب لاهوتی قول مساعد داده بودند که از استانداری مجوّز لازم را خواهند گرفت. جناب خداجو باید به دو نکته توجه داشته باشند:

الف- اینکه شورای محترم شهر مصوبه ای مبنی بر اینکه چنانچه نماینده محترم بتوانند مجوّز لازم را از استانداری بگیرند از نظر شورا بلامانع است، ندارد.

ب- شهرستان لنگرود دارای پنج شهرداری می باشد اطاقور، شلمان، کومله، چاف و چمخاله، لنگرود، پس می شود در شهرداریهای دیگر هم برای جذب افراد برنامه ریزی کرد، یا اینکه خود اداره ورزش و جوانان به جهت سنخیت کاری درخصوص جذب این افراد اقدام لازم را بعمل آورد.
دومین مصاحبه مربوط به حمایت از تیم واگذار شده شهرداری به بخش خصوصی است که اخیراً باز رئیس محترم اداره ورزش و جوانان برای مطرح شدن خود حملات تند و تیز خود را متوجه شورای اسلامی شهر کردند و گویا چون حریف فرماندار محترم و نماینده معزّز نیستند! دیواری کوتاهتر از شورای اسلامی شهر پیدا نکردند و آنهم با حمایت از سه عضو شورا و تخطئه کردن شش عضو دیگر!! که جای تأسف برای چنین رئیس اداره ای دارد که می فرماید “من دست فلان مسئول را می بوسم” جناب خداجو عزت می خواهید با دست بوسی پیدا نمی شود؛ با خداترسی و تقوای الهی عزّت دنیا و آخرت برایتان مهیّا خواهد شد.
شما بعنوان مسئول اداره ورزش و جوانان برای ورزش و جوانان چه گُلی بر سر مردم فهیم لنگرود زده اید؟! کدام امتیاز و امکانات را برای ورزش و جوانان این شهر فراهم کرده اید که همیشه در این تنگنای مالی و مضیقه های موجود در شهرداری که بعضی از پرسنل حقوق خود را حتی دریافت نکرده اند توقع دارید که با دست بوسی آقای شهردار بتوانید کمک مالی برای ورزش و ورزش دوستان جذب و جلب نمائید؟!!
در خاتمه شورای اسلامی شهر لنگرود تمام و کمال در خدمت جامعه ورزش دوست می باشد و انشاءا… به محض گشایش مالی و اعتباری در شهرداری با هماهنگی شهردار محترم به وظیفه انقلابی و اسلامی خود عمل خواهد کرد.

والعاقبه لِاهل التقوی والیقین
ناصر احمدی شاد
سخنگوی شورای اسلامی شهرلنگرود

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه