تمامی مسئولین استانی و کشوری از وضعیت محور سیاهکل به دیلمان اطلاع دارند/ نگرانی مردم به حق است

فرماندار شهرستان سیاهکل گفت: نگرانی های مردم شهرستان سیاهکل از بابت این محور کاملاً به حق است و ما نیز تمام تلاشمان این است تا علاوه بر حفظ کارخانه سیمان دیلمان، وضعیت جاده را نیز بهبود ببخشیم.

تمامی مسئولین استانی و کشوری از وضعیت محور سیاهکل به دیلمان اطلاع دارند/ نگرانی مردم به حق است

به گزارش ۸دی نیوز به نقل از در سیاهکل،فرمادار شهرستان سیاهکل اظهار کرد: ۲ ماه قبل در جلسه ای که با حضور ایرج ندیمی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل، آقاجانزاده معاون عمرانی استاندار، میر شفیع معاون وزیر راه و شهرسازی و صدیقی فر مسئول شرکت ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) در تهران برگزار شد و در آن مصوب شد که شرکت ایمیدرو جاده اسپیلی به کارخانه سیمان را ترمیم و بازگشایی بکند و از آنجا نیز این جاده را به معدن ادامه بدهد.

hajati_farmandar_dar_siahkal1

حاجتی افزود: همچنین قرار است تا یک جاده ۹ کیلومتری از کارخانه سیمان به لاریخانی، بدون اینکه از داخل شهر گذر کند، احداث بشود و پس از آن ۲۲ کیلومتر نیز از مسیری که منابع طبیعی در حال استفاده کردن آن است، تا لونک احداث شود.
وی با اشاره بر اینکه برای ساخت این محور ۲ قرارداد با پیمانکار بسته شده است گفت: در حال حاضر شرکت خدک سازه در سه و نیم کیلومتر ابتدایی محور سیاهکل به دیلمان در حال انجام کار است و یک قرارداد ۱۱ کیلومتری نیز به ارزش ۱۳۵ میلیارد ریال با این شرکت بسته شده است.
فرماندار شهرستان سیاهکل با اشاره بر اینکه با کمک ندیمی تمامی مسئولین استانی و کشوری را از وضعیت این محور مطلع کرده ایم اذعان کرد: نگرانی های مردم شهرستان سیاهکل از بابت این محور کاملاً به حق است و ما نیز تمام تلاشمان این است تا علاوه بر حفظ کارخانه سیمان دیلمان، وضعیت جاده را نیز بهبود ببخشیم.
حاجتی تصریح کرد: ساخت محور سیاهکل به دیلمان در دراز مدت به پایان خواهد رسید، به همین جهت، در جلسه ای که با حضور شعبانپور مدیرکل راه و شهرسازی، منتظری مدیرکل صنعت، معدن و تجارت، نماینده معاون عمرانی استانداری گیلان و مسئولین کارخانه گیلان سبز دیلمان برگزار شد مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برای ترمیم این محور مقرر شد و این کار مورد تأیید حسن نیا معاون راه داری وزیر راه و شهرسازی نیز قرار گرفت.

وی در رابطه با جلسه ای که با نعمت زاده وزیر صنت، معدن و تجارت برگزار شد گفت: با پی گیری و همراهی ندیمی توانستیم در هفته گذشته به همراه شعبانپور مدیر کل راه و شهرسازی به دیدار نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برویم.

8212

فرماندار شهرستان سیاهکل ادامه داد: وزیر تأکید کرد که توافقاتی که از قبل بین کارخانه سیمان، وزارت راه و شهرسازی و ایمیدرو انجام شده است هر چه سریعتر صورت بگیرد. که امیدواریم با این دستور در ساخت این محور تسریع بشود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه