رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

آل سعود روی عبید الله را سفید کرده است / با برجام بر سر مردم کلاه گذاشتند

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار گفت: ما در تحریم ابر قدرتهای کافر هستیم و آنها امروز با برجام سر مردم را کلاه گذاشتند.

آل سعود روی عبید الله را سفید کرده است / با برجام بر سر مردم کلاه گذاشتند

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام مهدی طائب عصر یکشنبه در مراسم نخستین سالگرد شهید مدافع حرم سجاد طاهر نیا که در مزار شهدای شهر رشت و با حضور مسئولین و خانواده های شهدا برگزار شد با اشاره به  آخرین سخن امام حسین(ع) در روز عاشورا که در میان سپاه دشمن قرار گرفت اظهار داشت: امام با فریاد گفتن هل من ناصر ینصرنی؟ آیا کسی هست من را یاری کند؟ به راستی کسی بود؟ آیا کسی جواب حضرت را داد؟ کسی برای کمک رفته بود؟ و آیا امام می دانست هیچ یاوری نخواهد داشت؟ اگر می دانست پس از چه رو فریاد کمک سر داد؟

وی افزود: امام حسین (ع)  دو شخصیت دارد. یکی شخصیت شناسنامه ای ایشان که سلاله ی پیغمبر و دیگری شخصیت حقوقی اش به عنوان امام عصر است. وی امام زمان مردم بود. اما امام حسین (ع) برای کدام شخصیتش طلب یاری کرد؟  برای شخصیت شناسنامه ای  یاری خواست؟ امام و معصوم هرگز به عنوان شخص طلب کمک نمی‌کند چرا که اگر قرار به ایثار کردن باشد او حاضر است برای دیگری جان دهد و به عنوان شخص عاشق شهادت است. سید الشهدا به عنوان امام زمان طلب یاری کرد. دیگران باید بایستند و نگذارند او شهید شود. چرا که او نور هدایت است.

 رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با اشاره به اینکه امام زمان باید برای هدایت مردم زنده می ماند، ولی سپاه یزید ایشان را به شهادت رساند خاطر نشان کرد:  امام حسین(ع) به عنوان امام زمان شهید شد اما امام سجاد هنوز هست. اکنون مسلمانان باید به یاری امام سجاد(ع) می شتافتند. اما امروز  هل من ناصر ینصرنی برای کیست؟ امروز امام زمان ما کیست؟ آیا او امروز ناصری دارد؟

حجت الاسلام طائب با به عبارت «کل یوم عاشورا کل ارض کربلا» امام (ره) گفت: باید از امام می پرسیدید آقا این روایت است؟ این جمله را از کجا آوردید؟ اگر درست نباشد آن دنیا چگونه پاسخگو خواهید بود، جواب این سوال این است که امام زمان را محاصره کرده بودند و میخواستند شهیدش کنند اما امام زمان نباید شهید شود زیرا چراغ راه هدایت است.

وی ادامه داد: الان امام زمان ما کربلا و عاشورا ندارد؟ اگر دارد  عاشورا امروز است و کربلا همینجاست. باید ببینیم الان امام زمان ما در چه وضعی است. چگونه زندگی می کند. ممکن است  بگویید ما نمیدانیم چرا که او غایب است اما اینگونه نیست در دعای ندبه میخوانیم که امام زمان مضطر است. (کجاست آن مضطری که اگر دعا کند اجابت می شود؟) مضطر کسی است که در محاصره‌ای گیر کرده اما کاری از دست او بر نمی آید. راه اینکه امام زمان ما از این اضطراب بیرون بیاید چیست؟ فقط و فقط همان هل من ناصر جواب می دهد و الا ایشان حق شهید شدن ندارد و باید در اضطراب بماند. امروز روز عاشوراست. امام زمان ما کجا گرفتار شده است تا به فریادش پاسخ دهیم؟

حجت الاسلام طائب افزود: امروز امام زمان ما در کدام نقطه ی دنیا می‌تواند بگوید هل من ناصر و شهید نشود؟ امام در کل کره‌ی زمین در محاصره است. هیچ جایی برای ایشان امن نیست. کل ارض برای او کربلاست.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار هدف انقلاب را تنها برای ظهور امام زمان (عج) دانست و گفت: هر کس راه را اشتباه آمده برگردد. ما در حال دعوت از امام زمانمان هستیم که بیاید و در کنار خانه‌ی خدا ظهور کند. ولی آل سعود روی عبیدالله را سفید کرده است. ما کنار خانه‌ی خدا را از دشمنان امام خالی نکرده ایم پس چرا می گوییم عجل لولیک الفرج؟ اگر امام بیاید آل سعود با امام زمانش چه می کند؟ امام زمان تا به آنجا برسد وی را آتش می زند پس چرا می گوییم اقا بیا؟

طائب با بیان اینکه اکنون عربستان و خانه‌ی خدا در تصرف آمریکایی هاست تاکید کرد: ما در تحریم ابر قدرتهای کافر هستیم، آنها با برجام سر مردم را کلاه گذاشتند. دبه کردند و گفتند باید برجام دو و سه هم اجرا شود. باید حماس و نیروهای حزب الله را از سوریه بیرون ببرید و کاری به اسرائیل نداشته باشید. گفتند حقوق بشر را هم درست کنید. داشتن ولی فقیه خلاف حقوق بشر است! دشمن دنبال این است شما را از علی برگرداند که اگر به این هدف نرسد نابودی خودش رقم می‌خورد. دشمن امروز در منطقه شکست خورده است و اکنون به دنبال این است که در داخل نفوذ کند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه