مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان در گفتگو با 8دی:

حضور ۴۳ شرکت‌کننده گیلانی در مسابقات سراسری قرآن / گیلان جایگاه خوبی در این دوره از مسابقات دارد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان از حضور بالغ بر ۴۰ شرکت کننده گیلانی در سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن در زیباکنار خبر داد.

حضور ۴۳ شرکت‌کننده گیلانی در مسابقات سراسری قرآن / گیلان جایگاه خوبی در این دوره از مسابقات دارد

حجت الاسلام و المسلمین ولی عادلی در حاشیه‌ی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات سراسری قران در گفتگو با خبرنگار ۸دی اظهار داشت: سی و نهمین دوره‌ی مسابقات سراسری قرآن از ساعت ۷ امشب (یکشنبه) با جمعیت حدود یکهزار نفر در مجتمع صدا و سیما زیباکنار آغاز بکار کرده است.

وی با اشاره بر اینکه مسابقات در سطح ملی برگزار می شود، افزود: نفرات اول تا سوم سراسر کشور در گیلان حاضر شدند و در رشته های حفظ، قرائت، ترتیل، ابتهال، اذان، تواشیح و مفاهیم مسابقه خواهند داد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گیلان با بیان اینکه مسابقات از صبح فردا شروع خواهند شد، گفت: با توجه بر پیشرفتی که در روزهای آینده خواهیم داشت مراسم اختتامیه را نیز در ششم یا هفتم آبان برگزار خواهیم نمود.

حجت الاسلام عادلی به توصیف جایگاه گیلان در این دوره از مسابقات نیز پرداخت و خاطرنشان کرد: ما تمام سعی خود را برای اینکه جایگاه گیلان در این دوره از مسابقات حفظ شود را کرده ام.

وی با اشاره بر اینکه ما از خواهران ۲۰ نماینده در این مسابقات داریم، گفت: در بخش برادران نیز ۲۳ نفر حضور دارند و با سایر نمایندگان استان ها رقابت می کنند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه گیلان از وضعیت شرکت کنندگان گیلانی ابراز امیدواری کرد و افزود: امیدواریم همچون سال های گذشته با توجه به ظرفیتی که شرکت کنندگان گیلانی دارند صاحب مقام بشویم.

عادلی در پایان در اجرای این مسابقات دست یاری به سوی خیرین دراز کرد و گفت: از افرادی که می توانند در هر چه بهتر برگزار شدن این دوره از مسابقات کمک کنند، دعوت می کنیم تا دست یاری به ما دهند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
قاری جوان
هرچند انگیزه الهی و نورانیست اما داوران خوب و متخلق به قران بگذارید تا افراد مافیا درست نکنند و هرکس که شاگردی انها را نکرده بدون شنیدن تلاوتش رد کنند و به روحیه و انگیزه افراد صدمه وارد شود من به عینه شاهد بودم هرچند در استان ما مشخص است شاگردان استاد... می بایستی وارد مسابقات کشوری شوند و هیچ گونه اعتراضی وارد نیست متاسفیم
در حاشیه