در گفتگو با 8دی مطرح شد؛

اظهار تاسف شدید نماینده لاهیجان و سیاهکل نسبت به مسئولان استان و شهرستان!

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس از عدم حضور مسوولین در مراسم، تشییع، تدفین و ترحیم شهدای گمنام در لاهیجان اظهار تاسف کرد.

اظهار تاسف شدید نماینده لاهیجان و سیاهکل نسبت به مسئولان استان و شهرستان!

ذبیح الله نیکفر در گفتگو با خبرنگار ۸دی به مراسم تدفین دو شهید گمنام در لاهیجان اشاره کرد و گفت: لاهیجان میزبان دو شهید گمنام بود که توسط مردم با غیرت و شهید پرور این شهر تشییع شدند.

وی ضمن اظهار تاسف از بی توجهی برخی مسئولان به مراسم تشییع شهدا افزود: متاسفانه مسئولین استانی در مراسم تشییع، تدفین و ترحیم شرکت نکردند.

نماینده لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی همچنین گفت: مسئولین شهرستان نیز در سومین روز پس از خاکسپاری که در مسجد جامع برگزار شد، شرکت نکردند.

وی با طرح این موضوع که از منسوبین یکی از مسئولین استان دار فانی را وداع گفت مسئولی در گیلان نبود که در آن مراسم حضور پیدا نکرد، ابراز داشت: همه ی مسئولین از بالاترین رده اجرایی استان تا پایین ترین رده در این مراسم حضور داشتند اما در مراسم شهدا همه جا خالی کردند.

نیکفر در پایان با بیان اینکه اگر این شهدا از اعضای خانواده های آنها بود چه رفتاری مسئولان از خودشان نشان می دادند، اظهار کرد: آیا حرمت شهدا ایجاب نمی کرد که در مراسم تشییع و تدفین و ترحیم شرکت می کردند؟ این جای تاسف دارد که مسوولین نسبت به شهدا و آرمان هایشان بی اطلاع هستند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه