اندر احوالات مرد توهین و توقیف:

جولان فعالیت‌های دین ستیزانه محمد قوچانی تا کی ادامه خواهد داشت؟/ قلم‌های خائن به اسلام را بشکنید

اعتماد ملی، آسمان و اخیرا هم “صدا” همه ی نشریاتی هستند که به سردبیری محمدقوچانی به تعطیلی و توقیف کشیده شدند.

جولان فعالیت‌های دین ستیزانه محمد قوچانی تا کی ادامه خواهد داشت؟/  قلم‌های خائن به اسلام را بشکنید

به گزارش ۸دی، از آغاز دوره ی دوم خرداد و مطرح نمودن شعارها و مضامین سیاسی مانند: آزادی بیان، آزادی سیاسی، جامعه مدنی، توسعه سیاسی و… از سوی رئیس دولت اصلاحات، برخی احزاب دولتی اصلاح طلب به انتشار روزنامه‌ها و مجلات با گرایشات سکولاریستی و لیبرالیستی روی آوردند و پیشخوان روزنامه فروشی‌های کشور پر شدند از روزنامه های اصلاح طلبی که با برداشت های ماتریالیستی از دین، اساس حکومت دینی و به طور مشخص مشروعیت انقلاب اسلامی ایران و نظام برآمده از آن را به چالش می‌کشیدند و از طرق گوناگون سعی در به سخره گرفتن مبانی تئوریک مکتب اسلام و تشیع و نظریه های سیاسی آن حول تشکیل حکومت دینی داشتند.

اگر چه نسبت به دوره‌ی اصلاحات، روند توهین و تحقیر ارزش‌ها و آرمانهای مقدس اسلامی و اصول مسلم نظام جمهوری اسلامی کمتر شده است، اما متاسفانه این روند همچنان ادامه دارد و گویا به هیچ وجه مسئولین امر، قصد جلوگیری از تکرار این اتفاق نامبارک را ندارند.

بعد از توقیف روزنامه بهار در تاریخ ۱۳۹۲/۰۸/۰۶  به دلیل انتشار مقاله‌ای انحرافی و توهین آمیز نسبت به مشروعیت حکومت امام علی (ع) به قلم سید علی‌اصغر موسوی غروی، (عضو شورای مرکزی نهضت آزادی) و همچنین توقیف روزنامه‌ی آسمان در تاریخ ۲۶/۱۱/۱۳۹۲ ، به سردبیری محمد قوچانی به دلیل غیر انسانی دانستن حکم قصاص، امروز نیز رسانه‌ها از متوقف شدن انتشار  مجله‌ی “صدا” به سردبیری محمد قوچانی خبر دادند.

روزنامه‌ها و مجلات جامعه، نشاط، عصر آزادگان، خرداد، اخبار اقتصادی، همشهری، شرق، هم میهن، شهروند امروز، ایراندخت، اعتماد ملی، آسمان و اخیرا هم “صدا” همه‌ی نشریاتی هستند که به سردبیری محمدقوچانی و به دلیل درج مطالب توهین آمیز علیه مبانی تئوریک انقلاب اسلامی به تعطیلی و توقیف کشیده شدند.

گویا قوچانی با در پیش گرفتن این رفتار غیرمنطقی و غیر عقلانی، به دنبال ثبت اسم خود به عنوان مرد توقیف ها و توهین‌ها در سپهر مجموعه‌ی رسانه‌ای ۳۰ سال اخیر کشور است.

 اما سید یاسر جبرائیلی تحلیلگر سیاسی و معاون پژوهشی خبرگزاری فارس، طی نامه ای خطاب به دادستان کل کشور، خواستار برخورد قاطع با افراد و نشریاتی شد که به جا مانده از فضای مسموم و سیاه رسانه ای دوره ی اصلاحات می باشند و هر از گاهی با انتشار و بازگو نمودن هرآنچه که رسانه ها و شبکه های معاند و ضدانقلاب خارج نشین علیه جمهوری اسلامی ایران مطرح می کنند ، سعی در به انحراف کشاندن افکار عمومی و تحریک مردم به ضدیت با انقلاب اسلامی و آرمانهای مقدس آن دارند.

جبرائیلی در این نامه نوشته است؛ جناب حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری

دادستان محترم کل کشور

سلام علیکم

استحضار دارید که یکی از محکومان شناخته شده فتنه ۸۸ به نام محمد قوچانی، پس از آزادی از زندان نیز فعالیت‌های رسانه‌ای خود را بدون تغییر رویکرد از سرگرفته است.

این جماعت، از دیرباز بر این باور بوده‌اند از آنجاکه پایه و اساس جمهوری اسلامی، اسلام است، برای نابودی جمهوری اسلامی، چاره‌ای جز نابود کردن اعتقاد مردم به اسلام نیست. این است که از زمان دولت اصلاحات تاکنون، هرجا فرصت یافته‌اند، به دین تاخته و آیات الهی را منکر شده‌اند.

آقای محمد قوچانی در آخرین اقدام خود که موحب توقیف روزنامه آسمان شد، به صراحت حکم خدا درباره قصاص را “غیرانسانی” خواند و همداستان با هتاکان غربی، به پیامبر عظیم‌الشان اسلام اهانت کرد. اما با توقیف آسمان، به نشریه‌ای دیگر به نام “صدا” کوچ کرد و همان مشی سابق را در پیش گرفت.

امروز بار دیگر شاهد هستیم که نامبرده، هتاکی علیه مقدس‌ترین داشته‌های مردم عزیز ایران را از سر گرفته است.

می‌دانیم که متاسفانه دولت محترم که مسئولیت اجرای بند ۷ قانون مطبوعات را دارد، مکرر به دلایلی که شرم دارم بازگو کنم، از این امر طفره رفته و پس از ورود قوه قضائیه به ماجرا، کسانی مامور یاوه گویی علیه قوه قضائیه و مرثیه سرایی برای آزادی بیان شده‌اند.

هدف این جماعت آن است که دستگاه قضایی جمهوری اسلامی را منفعل ساخته و در فضایی آزاد ستیز با آیات الهی را ادامه دهند.

از جنابعالی به عنوان مدعی العموم تقاضا دارم یک‌بار برای همیشه، قلم‌های خائن به اسلام را بشکنید و اجازه ندهید از نشریه‌ای به نشریه‌ای دیگر کوچ کنند و با رنگی دیگر، ادامه حیات دهند. قلم‌هایی که به فرموده امام(ره) قدر آزادی را نمی‌دانند، آن را ملعبه کرده‌اند، و همان سرنیزه‌های سابق هستند که می‌خواهند ملت را به تباهی بکشند.

و من الله التوفیق

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه