پیش بازی ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران:

جدال تیمهای شمالی در لیگ / ملوانان با ۳ محروم به استقبال نساجی می روند

تیمهای ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران در چارچوب هفته دهم رقابتهای لیگ دسته اول کشور ، جام آزادگان به مصاف یکدیگر می روند.

جدال تیمهای شمالی در لیگ / ملوانان با ۳ محروم به استقبال نساجی می روند

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی، قوهای سپید انزلی در هفته دهم لیگ آزادگان  میزبان تیم ریشه دار و قدیمی نساجی مازندران هستند و این دیدار راس ساعت ۱۵٫۱۵ در استادیوم تختی بندرانزلی و به قضاوت محمد رضا فغانی برگزار خواهد شد.

هرچند که شمالی ها در لیگ برتر جایگاهی ندارند اما وجود چند تیم شمالی در لیگ دسته اول و جام آزادگان شور و حرارت خاصی را به این لیگ بخشیده است چرا که این تیم ها علاوه بر قدمت چند ده ساله عموما از میزان تماشاگر و هودار بالایی در هر بازی برخوردار هستند.

تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با کسب ۱۵ امتیاز از نه بازی اخیر در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فوتبال نساجی مازندران با کسب  شانزده امتیاز از نه بازی اخیر یک پله بالا تر از ملوان و در رده پنجم قرار دارد.

حسین شنانی، پوریا غلامی(سه کارته) و شهاب کرمی(سه کارته) ، سه بازیکن ثابت و تاثیرگذار ملوان به علت محرومیت در این بازی حضور ندارند.

شاگردان فکری پس از کسب سه برد متوالی و صعود به رتبه پنجم جدول، با انگیزه بالایی رهسپار انزلی شدند و امیدواری زیادی به کسب امتیاز از دیگر تیم شمالی لیگ  دارند.

ملوان نیز در هفته های اخیر پر نوسان ظاهر شده و شاگردان مایلی کهن در بازیهای خانگی برنده و در بازیهای خارج از خانه بازنده بوده اند ،و باید دید که آیا می توانند با کمک هواداران خود به رقابت در رده های بالای جدول برگردند یا خیر؟

دمای هوای شهر بندرانزلی در هنگام برگزاری این دیدار ۱۹ درجه و میزان رطوبت ۷۱ درصد می باشد.

این دیدار از طریق شبکه استانی باران پخش زنده خواهد شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه