انتخاب شهردار رشت بدون هیچگونه جهت گیری و گرایش های سیاسی صورت می گیرد

رئیس شورای شهر رشت گفت: تعیین یک شهردار کارآمد و متخصص از اولین اقدامات شورای اسلامی شهر رشت خواهد بود که این انتخاب بدون هیچگونه جهت گیری و گرایش های سیاسی صورت می گیرد

انتخاب شهردار رشت بدون هیچگونه جهت گیری و گرایش های سیاسی صورت می گیرد

به گزارش ۸دی نیوز، رضا جمشیدی رئیس شورای اسلامی کلانشهر رشت ظهر امروز (پنجشنبه) در جلسه معارفه سرپرست جدید شهرداری رشت خاطرنشان کرد: در اولین جلسه شورای اسلامی شهر رشت سرپرست شهرداری رشت تعیین شد و سعی می شود در اولین فرصت شهرداری مجرب برای این شهر انتخاب شود.

وی با بیان اینکه شورای شهر رشت به دنبال برگرداندن آرامش و امنیت روانی به شهروندان این شهر و جلب اعتماد آنان می باشد، ابراز نمود: تعیین یک شهردار کارآمد و متخصص از اولین اقدامات شورای اسلامی شهر رشت خواهد بود که این انتخاب بدون هیچگونه جهت گیری و گرایش های سیاسی صورت می گیرد و عقل جمعی اعضای شورا بهترین شهردار را با معیارهای خاص و توانمند انتخاب می‌ نمایند.

جمشیدی بخشی از مشکلات و چالش‌های شهرداری رشت را میراث گذشته عنوان کرد و اظهار کرد: در شورای شهر رشت مسایل سیاسی نقش ندارد و این شورا مسایل شهر و شهرداری را بدون گرایش های سیاسی پیگیری و عمل می  نماید.

رئیس شورای شهر رشت همچنین بیان نمود: شهر رشت بین ۱۳ کلانشهر کشور از نظر نرم افزاری یکی از بهترین ها محسوب می شود ولی جایگاه این شهر در این بخش در پایین ترین حد خود قرار دارد که این شایسته مردم فهیم شهر رشت نمی باشد.

جمشیدی یادآور شد: اعضای این شورا متعهد شده اند که بهترین تصمیمات ، طرح ها و لوایح را برای شهر تصویب کنند و در جهت توسعه و پیشرفت شهر رشت گام بردارند.

لازم به ذکر است که دراین جلسه از خدمات میرحق جو سرپرست قبلی شهردار رشت قدردانی بعمل آمد و علی بهارمست به عنوان سرپرست جدید شهرداری رشت معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه