معاون حقوقي و امور مجلس وزارت راه و شهرسازي :

برای تکمیل کنار گذر تالش ۹۸۰ میلیارد اعتبار نیاز است

معاون استانهای وزارت راه و شهرسازی درحاشیه بازدید از پروژه کنارگذرتالش گفت : ۹۸۰ میلیارد ریالی برای تکمیل کنار گذر تالش نیاز است .

برای تکمیل کنار گذر تالش ۹۸۰ میلیارد اعتبار نیاز است

به گزارش ۸دی به نقل از مریان خبر؛ علیرضا محفوظی معاون حقوقی امور مجلس و هماهنگی استانها وزارت راه و شهرسازی به همراه خادمی عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و علی خاوری مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از روند پیشرفت پروژه های کنار گذر پره سر و تالش بازدید کردند . 

خادمی عضو هیئت مدیره و معاون ساخت و توسعه راههای شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور با اشاره به روند اجرایی پروژه کنارگذر پره سر گفت : این پروژه که جزء پروژه های ملی استان گیلان می باشد و در محور پونل-تالش واقع است دارای سه تقاطع با ارتفاع ۳ متری و دهنه ۸ متری با پیشرفت ۸۰ درصدی در حال اجراست و در صورت تأمین مصالح مورد نیاز با هماهنگی و همکاری دستگاههای محلی و استانی شاهد سرعت بخشی این پروژه در آینده نزدیک خواهیم بود.

وی  هزینه اجرایی این پروژه را  تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد وگفت:برای اتمام این پروژه ۸۰ میلیارد ریال دیگر نیاز می باشد.

در ادامه محفوظی معاون حقوقی، امورمجلس و هماهنگی استانها وزارت راه و شهرسازی در حاشیه بازدید از کنار گذر تالش گفت : پروژه کنارگذر تالش به طول ۱۱  کیلومتر بوده و هزینه اجرایی آن تاکنون ۴۵ میلیارد ریال بوده و برای تکمیل این پروژه ۹۸۰ میلیارد ریال نیاز می باشد.

وی ادامه داد : این پروژه دارای سه دستگاه پل بزرگ گر کانرود، طولارود بالا و طولارود پایین، تقاطع‌های غیرهمسطح ابتدا و انتهای مسیر است.

محفوظی برقراری ترافیک روان‌ و ایمن‌ و نیز کاهش تصادفات جاده‌ای را از اهداف احداث این کنارگذر عنوان کرد و گفت : احداث کنار گذر تالش را نقش مهمی در تسهیل آمد و شد و ترانزیت منطقه خواهد داشت.

گفتنی است در ادامه بازدیدهای امروز  از پروژه های غرب گیلان ، از پروژه محور پونل-ارده جان ،آسفالت اسالم ، آسفالت گیسم ، و تقاطع اسالم هم بازدید بعمل آمد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه