عضو شورای شهر رشت:

وقت خود را در مذاکرات هدر دادیم / دستآورد برجام بسیار ناچیز بوده است

عضو شورای شهر رشت گفت: تاکنون به وعده هایی که از سوی طرف غربی در برجام داده شده بود عمل نشده است.

وقت خود را در مذاکرات هدر دادیم / دستآورد برجام بسیار ناچیز بوده است

محمد حسین کارگرنیا در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه همواره سعی ما بر این است نگاهمان به سمت منویات رهبری باشد اظهار داشت: سیاست های کلان نظام برعهده رهبری است و چون فرمایشات ایشان فصل الخطاب است ما هم در این گونه مسائل به ایشان اقتدا می کنیم.

وی با اشاره به بحث برجام و اقدامات دولت یازدهم در این حوزه افزود: رهبری از ابتدا نگاه صد در صد مثبتی به این مسئله نداشتند و هرچند تحت یک سری شرایطی دستور دادند مذاکرات پیگیری شود اما از ابتدا فرمودند ما نباید به آمریکا اعتماد کنیم.

عضو شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه کشورهای مذاکره کننده در چند سال گذشته نشان داده اند که قابل اعتماد نیستند گفت: کشور های مذاکره کننده غربی به دنبال فرصت برای سوء استفاده هستند و ما نباید این فرصت را به آنها بدهیم.

کارگرنیا با بیان اینکه تاکنون به وعده هایی که از سوی طرف غربی در برجام داده شده بود عمل نشده است اظهار کرد: در مجموع تا الان ایران نتیجه خوبی از مذاکرات و برجام نگرفته است، هرچند رهبری از گروه مذاکره کننده بابت زحماتی که در این مدت کشیده اند  تشکر کرده است.

وی با اشاره به اینکه آنچه که در قبال برجام به دست آورده ایم در برابر آنچه که داده ایم بسیار ناچیز است خاطرنشان کرد: ما آنچه را که می توانستیم به عنوان یک اهرم فشار قوی در چانه زنی ها استفاده کنیم متوقف کردیم و در مقابل موفقیت بسیار ناچیزی بدست اورده ایم و در واقع از نظر بنده توفیقی نبوده است و تاکنون فقط وقت خود را هدر داده ایم.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
جواد پوررضا
شما هر وقت تونستید مسائل شهری رو خوب بفهمید و حلاجی کنید، اونوقت بیایید در مورد مسائل ملی و بین المللی اظهار نظر کنید.
در حاشیه