مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان:

رادیوی ویژه مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان راه اندازی می‌شود

مدیرکل صدا و سیمای گیلان گفت: برای گزارش مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان، رادیو محلی مسابقات قرآنی راه اندازی می‌شود.

رادیوی ویژه مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان راه اندازی می‌شود

به گزارش ۸دی، حسن ظهیری صبح امروز در نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی مسابقات کشوری قرآن کریم در گیلان با اشاره به اینکه میزبانی برگزاری سی و نهمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم برای گیلان افتخاری وصف ناپذیر است اظهار داشت: تدارکات و اقدامات گسترده‌ای برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مسابقات در گیلان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه باید از تمامی ظرفیت‌های موجود در استان برای برگزاری هر چه بهتر مسابقات کشوری قرآن کریم استفاده کرد افزود: کمیته اطلاع رسانی در دو حوزه تولید محتوا و انعکاس خبر مسئولیت سنگینی دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با تاکید بر مسئولیت فضای رسانه و اطلاع رسانی در مسابقات مذکور خاطرنشان کرد: مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری تحلیلی باید توجه ویژه‌ای به تولید محتوای خبر داشته باشند.

ظهیری، مستندسازی از فعالیت‌ها را از وظایف کمیته اطلاع رسانی عنوان کرد و با اشاره به اینکه باید از تداخل فعالیت‌ها جلوگیری کرد افزود: صدا وسیمای مرکز استان و شبکه سراسری قرآن کریم به طور همزمان مسابقات را پوشش رسانه‌ای می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری شایسته مسابقات کشوری قرآن کریم نیازمند هماهنگی ویژه است تصریح کرد: افراد توانمندی در حوزه تصمیم گیری و برنامه ریزی مسابقات مذکور انتخاب شده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به حجم گسترده کار در برگزاری مسابقات خاطرنشان کرد: خدمت به قرآن یک فرصت است و باید از این فرصت موجود در استان به‌خوبی استفاده کرد.

ظهیری با اشاره به اینکه به‌منظور اطلاع رسانی به‌موقع و مطلوب مسابقات کشوری قرآن کریم رادیو محلی در مجموعه مجتمع زیباکنار گیلان راه اندازی می‌شود بیان کرد: برگزاری هر چه باشکوه‌تر مسابقات مذکور در فضای بین المللی آبروی نظام است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه