بانوی تازه مسلمان ژاپنی در گفتگو با 8دی:

از بدحجابی بعضی از خانم‌های ایران افسوس می‌خورم / ایرانی ها بسیار خوشبختند

بانوی تازه مسلمان ژاپنی گفت: من افسوس می خورم که بعضی از خانم های ایرانی حجاب خود را بر می‌دارند و این اصلا شرایط خوبی نیست.

از بدحجابی بعضی از خانم‌های ایران افسوس می‌خورم / ایرانی ها بسیار خوشبختند

فاطمه هوشینو در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار ۸دی درباره‌ی مشکلاتش پس از گرویدن وی به اسلام اظهار داشت: زمانی که مسلمان شدم در خانواده برایم مشکلات بسیاری پیش آمد. خانواده من بودایی بودند و نمی توانستند به راحتی با تغییر دین من کنار بیایند و به خاطر سیاه نمایی رسانه ها گمان می کردند من شستشوی مغزی داده شده ام و همواره سعی داشتند من را از تصمیمم منصرف کنند اما شکر خدا هنوز از تصمیمم برنگشته ام.

وی افزود: به دلیل فضای اسلام هراسی که در ژاپن حاکم بود رعایت مسائلی از قبیل حجاب بسیار دشوار بود؛ بویژه در حین کار کردن برای من مشکلاتی پیش می آمد. بنابراین به یک کارخانه تولید و پخش مواد غذایی رفتم. آنجا به دلیل حفظ سلامت و بهداشت لباس کارکنان بسیار پوشیده بود و از این بابت خیالم آسوده شد. مشکلات دیگری که در کشورم داشتم، ادای نماز و گرفتن روزه بود. معمولا زمانی نماز می خواندم که کسی در خانه نبود یا مشغول کاری بودند و به من توجهی نداشتند. اما یادم است یک بار که داشتم نماز می خواندم مادرم من را دید و دورم نمک طبیعی ریخت!  فکر می کرد من جن زده شده ام! این یک رسم ژاپنی است؛ مانند زمانی که ایرانی ها برای دفع بلا اسپند دود می کنند. “

این بانوی تازه مسلمان ژاپنی با بیان اینکه شما ایرانی ها بسیار خوشبختید که نعمات الهی دین اسلام را دارید و همه چیز برای مسلمان شدن و مسلمان ماندن شما فراهم است و مشکل برای حفظ حجاب ندارید گفت: من افسوس می خورم که بعضی از خانم های ایرانی حجاب خود را بر می‌دارند. شش سال پیش که به ایران آمدم وضع حجاب خیلی بهتر از این بود. اما متاسفانه روز به روز بدتر می شود و این برای یک کشور مسلمان اصلا شرایط خوبی نیست. من از این بابت بسیار ناراحتم، اما این مسئله هرگز من را در تصمیمم سست نکرده است و همچنان برعقیده ی خودم پایبندم.”

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه