همزمان با روز عاشورا صورت گرفت؛

اجتماع بزرگ عاشوراییان در شهرک مهر رشت + تصاویر

اجتماع بزرگ عاشورائیان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در میدان انقلاب شهرک مهر با نوای کربلایی سجاد قاسمی و اصغر اسدپور و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی رهنما برگزار شذ.

اجتماع بزرگ عاشوراییان در شهرک مهر رشت + تصاویر

به گزارش ۸دی،  اجتماع بزرگ عاشورائیان از ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز در میدان انقلاب شهرک مهر با نوای کربلایی سجاد قاسمی و اصغر اسدپور و با سخنرانی حجت الاسلام مهدی رهنما برگزار شذ.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
زائر
باسلام محضر شما اساتید بزرگوار خیلی به معرفتی هستش که گروه فرهنگی شهید مسافر(منهاج) چنین ایستگاه صلواتی بزرگ و تاثیر گزاری رو در مسکن مهر راه انداخت که مراسم روز عاشورا و شام غریبان که جمعیتی به مراتب بیش از ظهر رو پذیرا بوده رو در خبر خود حتی نامی ازش نبردید. مزید امتنان است دوستان بزرگوار اولا جهت قوت قلب دادن به این دوستان اگر واقعا قصد استفاده از این مطالب یا حمایت این دوستان رو دارید باتوجه به کار کردن این خبر لطفا نام گروه فرهنگی شهید مسافر(منهاج رو برده و در ثانی از شهردار منطقه 5 که بی ریا کمک کردن در برپایی این ایستگاه هم تشکر کنید لااقل با کلمه همچون به همت گروه فرهنگی شهید مسافر یا شهرداری منطقه 5 از شما دوستان 8 دی بیشتر انتظار میرود. در اخر باز با این کاستی از زحمات برادران بزرگوار در پوشش خبری این مراسم بسیار ممنونم. دست علی به همراهتان
در حاشیه