در جلسه شورای اداری شهرستان صورت گرفت؛

تذکر جدی فرماندار به رئیس دانشگاه ازاد لاهیجان / ایشان را در جلسه شورای اداری نمی بینیم!

فرماندار لاهیجان با انتقاد از رئیس دانشگاه آزاد لاهیجان گفت: ایشان قرار بود در جلسه حضور داشته باشند و گزارش عملکرد بدهند.

تذکر جدی فرماندار به رئیس دانشگاه ازاد لاهیجان / ایشان را در جلسه شورای اداری نمی بینیم!

به گزارش ۸دی، به نقل از  «لاهیجان»،جلسه شورای اداری لاهیجان که عصر روز پنج شنبه (۱۵مهر) برگزار شد، با حاشیه های جالب توجهی همراه بود، که یکی از آنها غیبت چندین باره سهراب کردرستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در جلسات شورای اداری شهرستان بود. مشاهده گزارش تصویری شورای اداری از اینجا(+)

اختفایی که از چشم فرماندار لاهیجان پنهان نماند، تا سیدمحمد احمدی را وادار سازد همانند همایش روز جهانی بامبو و اظهار گلایه و ناراحتی از مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری گیلان به علت عدم حضورش در این جشنواره ملی، به رئیس دانشگاه آزاد نیز تذکری جدی دهد.

فرماندار لاهیجان که طبق شیوه مدیریتی خود عادت دارد همانند معلمان به صورت سرزده و بی خبر از دانش آموزان خود گزارش عملکرد و یا سوال شفاهی بپرسد درباره عدم حضور دکتر کردرستمی: من رئیس دانشگاه آزاد را نمی بینم؛ قرار بود امروز حاضر باشند و گزارشی از دانشگاه به ما بدهند؛ شاید هستند من نبینم و یا اصلا حضور ندارند.

احمدی در این جلسه شورای اداری به مسائل دیگری نیز پرداخت و با اشاره به اختیارات نماینده مجلس در امر نظارت گفت: آقای نیکفر اگر دوازده شب هم از بنده گزارش بخواهند بنده موظم که به ایشان گزارش ارائه نمایم.

وی افزود: بر اساس قانون، بخشی از امور در شهرستان باید بطور مشترک با نماینده هر شهرستان مدیریت شود و برخی امور نیز در اختیار نماینده دولت است.

احمدی با بیان اینکه در بعد ملی نیازمند کمک های نماینده هستیم و منتظریم که به شهرستان کمک شود و در مقابل، مسئولان شهرستان وظیفه دارند به ابهامات پاسخ دهند گفت: وقت زیادی برای انجام کارها نداریم و مدیران باید با صلابت و قدرت به مسائل رسیدگی کنند.
وی همچنین شرکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن را بسیار مهم دانست و تاکید کرد: باید مردم را به ثبت نام اینترنتی در این طرح تشویق کنیم و مدیران ادارات تا دوشنبه فرصت دارند کد ثبت نامی کارمندان خود در طرح سرشماری نفوس و مسکن را به بنده ارائه کنند.

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه