روابط عمومی ملوان خبر داد:

نامه تهدید آمیز فیفا برای ملوان بندر انزلی

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) در نامه ای تهدیدآمیز خواستار پرداخت جریمه ۳۰۰هزار دلاری زوران زلاتکوفسکی شد و اعلام کرد که درصورت عدم پرداخت این مبلغ، ملوانان به دو دسته پایین تر سقوط می کنند.

نامه تهدید آمیز فیفا برای ملوان بندر انزلی

به گزارش ۸دی، به نقل از «دیارباران» سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی  انتشار خبری مبنی بر ارسال نامه تهدیدآمیز فدراسیون جهانی فوتبال( فیفا) را تایید کرد.
در این نامه باشگاه ملوان بندرانزلی به پرداخت جریمه ٣٠٠ هزاردلار به مهاجم مقدونیه ای اسبق خود، زوران زلاتکوفسکی محکوم شده و مدت زمان اندکی برای پرداخت یکجا و کامل این جریمه داده شده است.
همچنین از سوی فیفا اعلام شده در صورت عدم پرداخت این مبلغ در زمان تعیین شده، علاوه بر کسر شش امتیاز از این باشگاه، ملوانان به دو دسته پایین تر سقوط خواهند کرد.
براساس اعلام سایت باشگاه ملوان بندرانزلی، زوران لاتکوفسکی قرارداد خود با باشگاه ملوان را در زمان هدایت این تیم توسط منطقه آزاد انزلی به امضاء رسانده و یک سال بعد، پس از انتقال سهام باشگاه از منطقه آزاد به بخش خصوصی، زوران زلاتکوفسکی درحالی از باشگاه ملوان جدا شد که براساس گفته ها حاضر بود قرارداد خود را با مبلغی بسیار پایین فسخ کند که درنهایت کار به کمیته انضباطی فیفا و شکایت کشید و ملوانان به پرداخت ٣٠٠ هزار دلار محکوم شدند.
زوران زلاتکوفسکی مهاجم مقدونیه ای ملوانان در فصل ۹۰-۹۱ دراین تیم حضور داشته و پیش از این اقدام، بارها از باشگاه ملوان بندرانزلی خواسته بود تا با برطرف کردن مشکلاتش، مبلغ کمتری را نسبت به مطالباتش دریافت کند اما با بی توجهی مسئولان وقت باشگاه ملوان مواجه شده بود.
این محکومیت درحالی گریبان ملوانان را گرفته که پس از سقوط به لیگ دسته اول، در حال حاضر نتایج قابل قبولی را با حضور محمد مایلی کهن در جام آزادگان می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه