مرکز مدیریت حوادث گیلان خبر داد:

اقدام به خودکشی پسر جوان در استخر لاهیجان +عکس

یک پسر جوان پیش از ظهر امروز در حاشیه استخر لاهیجان به یکبار، خود را آب استخر پرت کرد که که با کمک مردم و آتش نشانان به بیمارستان منتقل شد.

اقدام به خودکشی پسر جوان در استخر لاهیجان +عکس

به گزارش هشت دی ،مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گیلان گفت: بر اساس‌ گزارش مسئول پایگاه هلال احمر لاهیجان، پیش از ظهر امروز (یکشنبه۱۸ مهر۹۵)، خبر غرق شدن پسر جوانی در استخرلاهیجان  به اپراتوری فوریت های پزشکی گیلان اعلام شد.
بنابراین گزارش پایگاه فوریتهای پزشکی رودبنه که ماموریت قبلی خود را به اتمام رسانده و در حال بازگشت به پایگاه خود بود، به علت نزدیک بودن به محل حادثه بلافاصله و به سرعت به محل حادثه رسید. پسر جوان توسط نیروهای آتش نشانی به بیرون از آب استخر انتقال یافت تا تیم فوریت های پزشکی بی درنگ شروع به بررسی وضعیت وی کنند.

پس از بررسی های صورت گرفته این جوان فاقد علایم حیاتی تشخیص داده شد، اما تیم فوریتهای پزشکی با احیای قلبی- ریوی وی را به بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان انتقال دادند.
به گزارش «لاهیجان»، طی پیگیری های بعمل آمده از بیمارستان ۲۲ آبان لاهیجان پس از انجام اقدامات احیای قلبی ریوی در قسمت مراقبت های ویژه بیمارستان انتقال یافت.

%d8%ba%d8%b1%d9%82-%d8%b4%d8%af%da%af%db%8c

پایان پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه