رئیس پلیس آگاهی گیلان خبر داد؛

دستگیری سارقان خودرو با ۲۰ فقره سرقت در رودسر

به گزارش ۸دی، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان رودسر در حین گشت زنی به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و در استعلام صورت گرفته پلاک خودرو مشخص می شود که خودرو سرقتی بوده و در استان تهران سرقت شده است. وی با […]

دستگیری سارقان خودرو با ۲۰ فقره سرقت در  رودسر

به گزارش ۸دی، سرهنگ فرهاد فلاح کریمی در تشریح این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران انتظامی شهرستان رودسر در حین گشت زنی به راننده یک دستگاه خودروی پراید مشکوک شده و در استعلام صورت گرفته پلاک خودرو مشخص می شود که خودرو سرقتی بوده و در استان تهران سرقت شده است.

وی با بیان اینکه ماموران این خودرو را متوقف و راننده ۲۵ ساله این خودرو را دستگیر کردند، افزود: متهم که به پلیس آگاهی معرفی شده بود، در تحقیقات کارآگاهان آگاهی شهرستان رودسر به ۲۰ فقره سرقت اعم از ۱۳ فقره سرقت خودروی پراید و ۷ فقره سرقت داخل خودرو در حوزه های مختلف تهران با همدستی دوستش اعتراف کرد.

 رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه همدست ۲۱ ساله متهم نیز با شگردی پلیسی به استان احضار و دستگیر شد، بیان داشت: سارقان پس از سرقت، خودروها را به محلی برده و پس از تخلیه لوازم و محتویات آن، خودرو را در خیابان رها می کردند.

به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه