نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان:

موافق نصب تندیس در استان نیستم / مسئولین گیلان باید به فضای سبز شهری توجه کنند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: به ایجاد موزه‌ای از بزرگان در استان نیاز داریم اما موافق نصب تندیس نیستم.

موافق نصب تندیس در استان نیستم / مسئولین گیلان باید به فضای سبز شهری توجه کنند

به گزارش ۸دی، آیت‌الله رضا رمضانی با اشاره به سابقه درخشان مردم گیلان اظهار کرد: دشمن با جنگ نرم به‌دنبال دور کردن مردم از ماهیت اصلی خود است.

وی به ایجاد شبهه در مورد عاشورا توسط دشمنان اشاره کرد و افزود: یکی از موضوع‌های مهم پیشگیری از آسیب‌ها است و اگر در عرصه فضای مجازی از نخبگان استفاده نکنیم صحنه را می‌بازیم.

رئیس مرکز اسلامی هامبورگ آلمان با بیان اینکه تلاش دشمن در عرصه فرهنگی بسیار جدی است، تصریح کرد: اگر به موضوع مذکور بی‌توجهی کنیم در حقیقت بستر جدیدی را برای فتح دشمن فراهم کردیم.

رمضانی به پیش‌بینی‌های انجام شده به منظور پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در برنامه ششم توسعه کشور اشاره کرد و گفت: در مجلس شورای اسلامی می‌توان تلاش‌های بسیاری در راستای پیشگیری از مسائل اجتماعی انجام داد.

وی با اشاره به ایجاد موزه علما در اردبیل، بیان کرد: گیلان در زمینه مذکور از ظرفیت‌های بسیاری برخوردار است و به ایجاد موزه‌ای از بزرگان در استان نیاز داریم اما موافق نصب تندیس نیستم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به وجود هشت هزار شهید در استان اشاره کرد و یادآور شد: باغ‌موزه دفاع مقدس در سند ششم توسعه کشور لحاظ شده و در تمام استان‌ها ایجاد می‌شود.

رمضانی با بیان اینکه باغ‌موزه دفاع مقدس می‌تواند در جامعه معنویت ویژه‌ای ایجاد کند، خاطرنشان کرد: دانشنامه اسناد دفاع مقدس هویت نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر حفظ هویت دفاع مقدس تأکید کرد و افزود: موضوع مذکور باید توسط مسؤولان به صورت جدی پیگیری شود ضمن اینکه نهادینه کردن فرهنگ دفاع مقدس در جامعه نیازمند برنامه‌ریزی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه خواستار توجه به فضای سبز شهری در استان شد و اظهار کرد: در کشورهای اروپایی در کنار آپارتمان‌ها فضای سبز لحاظ شده است.

رمضانی با اشاره به برخی از ناهنجاری‌ها و ولنگاری‌ها در جامعه، بیان کرد: مردم گیلان نجیب و ولایتمدار هستند و انتظار دارند شعارهای انقلاب اسلامی تحقق پیدا کرند.

وی، نگاه مسؤولان و مردم در نظام جمهوری اسلامی را دین‌مدارانه دانست و تصریح کرد: اهداف مقدسی برای نظام اسلامی ترسیم شده و باید در مسیر اهداف عالیه حرکت کنیم.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه